اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امین‌جعفری خبر داد:

تجهیز 250 مدرسه در قم به سیستم هوشمند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از تجهیز 250 مدرسه به سیستم هوشمند در آینده نزدیک خبر داد.

تجهیز 250 مدرسه در قم به سیستم هوشمند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین امین‌جعفری در مراسم افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در استان قم با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: این دهه با میلاد احمد بن موسی(ع)، موسی مبرقع(ع) و حضرت معصومه آغاز و دیده همگان روشن شد.
وی در ادامه با اشاره به افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در قم تصریح کرد: این کششی که به دلیل جذابیت و تازه بودن روش آموزش برای دانش‌آموزان و معلمان ایجاد می‌شود بسیار شیرین است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: این روش آموزش در یادگیری دانش‌آموزان تاثیر زیادی دارد و دانش‌آموزان به صورت پژوهش محوری به تحصیل می‌پردازند.
وی افزود: اگر مدرسه‌ای به دنیا مجهز شود کودکان و نوجوانان به دلیل جذابیت روش، آموزش درس را بهتر یاد می‌گیرند و اولیا نیز در امر تعامل با مدرسه ترغیب می‌شوند.
امین جعفری بیان کرد: دانش‌آموزانی که دسترسی به رایانه دارند به صورت کنجکاوانه به پژوهش بیشتر در یادگیری می‌پردازند که خود در ارتقاء آموزش بسیار مفید است.
وی اظهار کرد: در ناحیه یک قم، حدود 200 کلاس مجهز به پرده دیتا و سیستم دیجیتال هستند که تاکنون 164 واحد آن گزارش شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: امروز دنیا به سمت دیجیتال شدن پیش می‌رود و یک روحانی مانند گذشته چندین کتاب برای استفاده در سخنرانی استفاده نمی‌کند بلکه می‌تواند تمام منابع را از طریق یک لوح فشرده با خود حمل و نقل کند.
وی عنوان کرد: در آینده نزدیک 250 مدرسه به سیستم هوشمند مجهز می‌شوند و نرم‌افزارهایی که برای این کار لازم است از سوی وزارت آموزش و پرورش تهیه شده است.
امین جعفری در پایان از تغییر کتاب‌های درسی مقطع دبستان خبر داد و گفت: در این طرح دانش‌آموزان در منزل تکلیف انجام نمی‌دهند بلکه در کلاس با کمک معلم خود تکالیف را در کتاب کار می‌نویسند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول