اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی امروز و فردا؛

احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هوا‌شناسی استان اصفهان گفت: طی امروز و فردا احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف در ساعات بعدازظهر برای سایر مناطق استان وجود دارد و افزایش ابر در این مناطق مشاهده می‌شود.

احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق اصفهان وجود دارد
میترا سیدان دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر وجود شرایط نا‌پایدار جوی بر روی استان است.
وی به شرایط جوی بخش‌های شرق و شمال شرق استان اشاره کرد و افزود: طی امروز و فردا رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد برای این مناطق پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هوا‌شناسی استان اصفهان با اشاره به شرایط جوی سایر مناطق اصفهان تصریح کرد: در این روز‌ها سایر مناطق استان با افزایش ابر مواجه می‌شوند و در ساعات بعدازظهر وزش باد و بارش‌های پراکنده و خفیف برای این مناطق وجود دارد.
وی به دمای هوای اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: طی 24 ساعت آینده دمای هوا بین یک تا دو درجه کاهش می‌یابد که بر این اساس حداکثر دمای شهر اصفهان 29 درجه سانتی‌گراد و حداقل دمای این شهرستان 9 درجه سانتی‌گراد است و در حالت نوسان و تغییر قرار دارد.
سیدان تاکید کرد: چوپانان و خور و بیابانک با 28 درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین شهر‌های استان محسوب می‌شوند و میمه با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر استان است.
وی به توصیه‌های سازمان هوا‌شناسی به کشاورزان و باغداران اصفهانی اشاره کرد و بیان داشت: براساس شرایط نا‌پایدار جوی باید برداشت ذرت سیلویی و کرای جین آخر مزرعه‌های یونجه در مناطق سرد و معتل به سرعت انجام شود.
کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هوا‌شناسی استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به کاهش دما و وزش باد باغداران نسبت به برداشت محصولات پاییزه خود اقدامات لازم را انجام بدهند.
وی به استمرار خشکسالی در ماه‌های آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به استمرار خشکسالی‌های اصفهان در ماه‌های مهر، آبان و آذر کشاورزان و باغداران باید از توسعه باغات در سطح استان خوداری کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول