اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی؛

سرپرست جدید آزمایشگاه مکانیک خاک کردستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل حوزه مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی، سرپرست جدید آزمایشگاه مکانیک خاک کردستان معرفی شد.

سرپرست جدید آزمایشگاه مکانیک خاک کردستان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل راه و ترابری کردستان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان که در سنندج برگزار شد، اظهارداشت: تلاش برای خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرلوحه کاری همه مدیران و مسئولان است.
عطاالله قادری با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، تصریح کرد: آنچه به عنوان یادگار از هر کدام از ما می‌ماند خدمتی است که به نحو شایسته و برای رضای خدا و خلق خدا انجام داده‌ایم.
وی با گذرا خواندن فرصت‌های خدمت به همنوعان، مسئولیت‌ها را امانت‌های موقتی دانست و گفت: باید همه تلاش کنیم در چند صباحی که به عنوان خدمتگزار مردم جایگاهی را در اختیار داریم، با عملکردی مطلوب رضایت خدا و مردم را جلب کنیم.
 به گفته مدیرکل راه و ترابری کردستان، مسئولیت و مقام مسئولان، مدیران و کارمندان در دستگاه‌های مختلف نزد آنان امانت است و کوتاهی در انجام مسئولیت‌ها مصداق بارز خیانت در امانت خواهد بود.
قادری از کار در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان کاری بسیار تخصصی نام برد و افزود: کسانی که در این حوزه به عنوان مدیر و یا مسئول به کارگیری می‌شوند باید از تخصص و تجربه کاری برخوردار باشند.
وی افزود: تا زمانی که مدیران ما در این حوزه از تخصص کافی برخوردار نباشند توانایی اداره آزمایشگاه را نخواهند داشت.
به گفته مدیرکل راه و ترابری کردستان، کاری که کاملا علمی و تخصصی است باید به صورت تخصصی اجرا شود تا بهترین بازخورد را داشته باشد.
در پایان این مراسم از خدمات ناصر بایزیدی سرپرست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کردستان تجلیل و رضا چراخی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول