اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کشور:

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مجموعه‌ای دانش‌محور است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کشور گفت: بیشتر نیروهای شاغل در آزمایشگاه افرادی توانمند هستند و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک مجموعه مهندسی دانش محور است.

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مجموعه‌ای دانش‌محور است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کردستان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در اداره راه و ترابری در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه این آزمایشگاه از لحاظ اعتبار بخشیدن به پروژه‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: سالانه مبالغ هنگفتی در کشور صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود بنابراین باید اطمینان حاصل کرد که این فعالیت‌های عمرانی انجام شده، استاندارد است.
وی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نقش بسیار مهمی در ارتقای کیفیت و انجام پروژه‌های استاندارد دارد.
عضو هیئت مدیره آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کشور تصریح کرد: سالانه مبالغ هنگفتی در کشور صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود بنابراین باید اطمینان حاصل کرد که این فعالیت‌های عمرانی انجام شده، استاندارد است.
به گفته حسینی، توجه به مقوله کنترل کیفیت خاک در ساخت و سازها منجر به بهبود و افزایش عمر پروژه‌ها می‌شود و استفاده از تجهیزات کاملی که در بخش کارشناسی آزمایشگاه مکانیک خاک وجود دارد از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌کند.
وی افزود: با حضور آزمایشگاه در پروژه‌های عمرانی بسیاری از مشکلات پروژه‌ها در هنگام اجرا برطرف می‌شود و این امر موجب افزایش طول عمر پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها می‌شود.
عضو هیئت مدیره آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کشور سطح کارشناسی نیروهای شاغل در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را بسیار بالا عنان کرد و افزود: بیشتر نیروهای شاغل در آزمایشگاه افرادی توانمند و در عین حال برخوردار از تحصیلات عالیه هستند و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک مجموعه مهندسی دانش محور است.
حسینی تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم همسطح آزمایشگاه‌های سراسر دنیا باشیم در کنار ارتقای دانش علمی و تخصصی کارکنان و فعالان این عرصه توجه به ارتقای سطح تجهیزات نیز ضروری است.
به گفته وی، امروزه با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد خدمات مهندسی که از سوی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور ارائه می‌شود بر اساس استانداردها و بخشنامه‌های فنی کشور مطابق با دانش نوین دنیا است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول