اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان خبر داد:

اجرای نمایش‌های خیابانی جشنواره بین‌المللی در روستاها مریوان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی ششمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با اشاره به اجرای نمایش‌های خیابانی در روستاهای این شهرستان، از مشخص شدن روستاهای میزبان جشنواره تئاتر خیابانی مریوان خبر داد.

اجرای نمایش‌های خیابانی جشنواره بین‌المللی در روستاها مریوان
ابراهیم محمدحسینی با برشمردن بسیج امکانات شهرستان مریوان توسط فرماندار برای میزبانی عالی جشنواره، افزود: با همکاری شهردارهای سروآباد، کانی دینار و چناره و همچنین دهیاران روستاهای هجرت و نی گروه‌های نمایشی در بخش مسابقه ایران به اجرا خواهند پرداخت.
وی با تقدیر از شورای فرهنگ عمومی شهرستان مریوان به دلیل اهمیت موضوعی این رویداد بین‌المللی، خاطرنشان کرد: همکاری پرشور هنرمندان تئاتر استان به ویژه انجمن هنرهای نمایشی مریوان برای استقبال از هنرمندان داخل و خارج از کشور در این رویداد هنری ستودنی و تحسین‌آمیز است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان با اشاره به پیاده‌روی هنرمندان شرکت کننده در جشنواره در آیین گشایش آن و تجمع در میدان شانو این شهر، افزود: احترام به مقام شامخ شهدای شاخص شهرستان مریوان از جمله شهیدان جلال بارنامه و عثمان فرشته و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس و غرورآفرین کشورمان در این آیین از نکات برجسته روز اول جشنواره خواهد بود.
محمدحسینی با اشاره به حضور 6 کشور ترکیه، فرانسه، ژاپن، تاجیکستان، آلمان و عراق در قالب 8 گروه نمایشی بخش مسابقه بین‌الملل ششمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، گفت: این افتخار بزرگی برای سرزمین هنر و فرهنگ ایران زمین است که امروز در سایه امنیت پایدار شاهد حضور پرشور هنرمندان تئاتر جهان به عنوان سفیران فرهنگی ایران اسلامی در این رویداد هنری هستیم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مریوان در پایان اظهار امیدواری کرد: که با همکاری همه دست اندرکاران جشنواره شاهد رویدادی در خور تحسین مردم شهیدپرور مریوان، کردستان و ایران اسلامی باشیم.
شایان ذکر است؛ ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از 20 لغایت 24 مهرماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول