اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای هرمزگان:

نظارت بر پیمانکاران از طریق بخش خصوصی دنبال شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آبفای هرمزگان گفت: نظارت روزانه بر پیمانکارهای بخش‌های مختلف آبفا مانند معاونت مهندسی باید به بخش خصوصی واگذار شده و نظارت‌ها از طریق این بخش دنبال شود.

نظارت بر پیمانکاران از طریق بخش خصوصی دنبال شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین خادمی صبح امروز در گردهمایی مدیران آبفای ناحیه شرق و غرب بندرعباس و در حضور تنی چند از مدیران ستادی آبفای استان اظهار داشت: در همین ابتدای راه، چارت آبفای ناحیه شرق و غرب باید با این دیدگاه تنظیم شود که حتی نظارت روزانه بر پیمانکار  هم به بخش خصوصی واگذار شود و تنها نظارت عالیه توسط مدیران آبفا دنبال شود.
وی با اشاره به اینکه تفکیک آبفای ناحیه شرق و غرب بندرعباس در راستای  تسهیل خدمات‌دهی به شهروندان بندرعباسی صورت گرفته است، ادامه داد: تفکیک امور آب و فاضلاب بندرعباس به دو ناحیه شرق و غرب در راستای تسهیل در امور مشترکین و تسریع در امور اتفاقات آبفا اجرا شده و در راه تحقق این اهداف باید کوشید.
مدیر عامل آبفای هرمزگان گفت: با تفکیک  امور آب و فاضلاب بندرعباس به دو ناحیه شرق و غرب باید تمام امورات آب و فاضلاب این شهرستان از جمله فروش انشعاب، نصب و وصول مطالبات به این دو ناحیه واگذار شود.
وی با تاکید به اینکه امورات باید به‌گونه‌ای باشد که نظارت بر اتفاقات آب و فاضلاب نیز به مشاوران واگذار شود، خاطرنشان کرد: کیفیت کار مشاوران نیز بستگی به نحوه نظارت مدیران دارد و تشدید نظارت مدیران بر مشاوران موجب ارتقا خدمات‌رسانی به مردم می‌شود.
خادمی اضافه کرد: اگر چه بکارگیری مشاوران و پیمانکاران قوی هزینه‌بر است اما خدمات‌رسانی به مردم را تسهیل می‌کند.
وی  تاکید کرد: بعد از بکارگیری مشاوران قوی با مقایسه عملکرد مشاوران مختلف با یکدیگر می‌توان به تشدید نظارت بر آنها پرداخت
این مسئول همچنین استفاده از نیروهای بازنشسته کیفی و دارای تجربه را در زمینه بکارگیری مشاوران ارزنده توصیه کرد و افزود: علاوه بر مورد مذکور در ابتدای راه تفکیک مدیریت آبفای بندرعباس به دو ناحیه شرق و غرب، استفاده از تجربیات موفق استان‌هایی که دارای این تجربه هستند نیز می‌تواند بسیار راهگشا باشد.
یادآور می‌شود، تفکیک مدیریت امور آبفای بندرعباس به دو ناحیه شرق و غرب از اواخر مردادماه جاری در بندرعباس کلید خورده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول