اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفار فارسان خبر داد:

لایروبی 3470 متر مکعب از مخازن ذخیره آب در فارسان

خبرگزاری فارس: مدیر امور آبفار فارسان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 3 هزار و 470 متر مکعب از مخازن ذخیره آب در فارسان شستشو، گندزدایی و لایروبی شد.

لایروبی 3470 متر مکعب از مخازن ذخیره آب در فارسان
منوچهر زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر یک‌هزار و 463 متر توسعه شبکه توزیع آب در روستاهای تحت پوشش این شرکت انجام شده است.
وی با بیان اینکه توسعه شبکه متناسب با منطقه جغرافیایی و جمعیت بسیاری از هزینه‌های اضافی را از مشترکان روستایی کسر می‌کند، گفت: تعویض 78 متر از شبکه‌های فرسوده آب آشامیدنی، حل 467 مورد شکستگی، تعویض یک‌هزار و 718 مورد اتصالات از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان است.
زمانی ادامه داد: نصب پمپ جدید در روستاهای چلیچه، کران، عیسی‌آباد و فیل‌آباد، لایروبی، شستشو و گندزدایی 3 هزار و 470 متر مکعب از مخازن ذخیره آب و انجام 5 هزار و 977 مورد تست کلر باقیمانده از دیگر فعالیت‌های امور آبفار این شهرستان است.
مدیر امور آبفار شهرستان فارسان اضافه کرد: همچنین سرویس دوره‌ای تابلوهای برق و دستگاه‌های کلریناتور، توزیع یک هزار و 260 کیلوگرم گاز کلر و 400 کیلوگرم پودر کلر، 87 مورد نمونه‌گیری میکروبی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان به‌شمار می‎رود.
وی از  تعویض 117 عدد کنتور خراب در این شهرستان خبر داد و گفت: فروش 259 مورد انشعاب، قطع 10 مورد انشعاب غیرمجاز، جمع آوری 158 مورد معوقات، تغییر نام 25 مورد انشعاب، پیگیری 31 پرونده حقوقی و توزیع 180 مورد اخطاریه از جمله تلاش همکاران امور مشترکان است.
زمانی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده از سوی این شرکت، گفت: به‌سازی موتورخانه و ایستگاه پمپاژ روستاهای چغاهست، فیل آباد و راستاب، تعمیر و سرویس 45 دستگاه تابلو برق و تعویض 23 عدد والو، سرویس دوره ایی 112 دستگاه کلریناتور، تعویض بیش از 300 عدد کنتور آب، فروش 458 عدد انشعاب آب شرب به مشترکین جدید روستایی  از دیگر خدمات ارائه شده به روستائیان است.
وی خاطرنشان کرد: توسعه شبکه‌های داخلی آب شرب در روستاها در تسهیل خدمات آبرسانی کمک شایانی می‌کند.
در شهرستان فارسان افزون بر 41 هزار و 889 نفر در قالب 24 روستا از مجموعه خدمات آب و فاضلاب روستایی این شهرستان بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول