اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هواشناسی خوزستان خبر داد:

ریزش هوای سرد بر خوزستان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان از ریزش هوای سرد در عرض‌های شمالی استان و کاهش محسوس دما در روزهای آینده خبر داد.

ریزش هوای سرد بر خوزستان
نادر شفی خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی کماکان ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی را تا روزهای آینده بر روی استان نشان می‌دهند که سبب تداوم افت دما خواهد شد.
وی با اشاره به شرایط هوای تابستانی در خوزستان افزود: در لایه میانی جو نیز زبانه پر ارتفاع تابستانی کاملا عقب‌نشینی کرده و تضعیف شده است.
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: آسمان استان صاف بعضا همراه با غبار محلی و گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به وضعیت هوای استان در ساعات آینده خاطرنشان کرد: وضعیت هوای استان صاف همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود.
شفی خدایی با اشاره به نقشه‌های تهیه شده فشار تاکید کرد: جهت باد در استان جنوب غربی تا شمال غربی  و سرعت باد 10 تا 20 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 30 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
این مقام مسئول افزود: در شبانه روز گذشته رامهرمز و بستان با 37.2 و ایذه با 11 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان درباره دمای اهواز در 24 ساعت آینده خاطرنشان کرد: حداکثر دمای اهواز به 38 و حداقل به 18 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
انتهای پیام/غ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول