اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنران حرم مطهر رضوی:

سوغات معنوی امام رضا(ع) را به ارمغان ببرید

خبرگزاری فارس: سخنران حرم مطهر رضوی خطاب به زائران بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: کرامت و درس‌های اخلاقی امام رضا(ع) را به عنوان سوغات معنوی به شهر و دیار خود به ارمغان ببرید.

سوغات معنوی امام رضا(ع) را به ارمغان ببرید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور ابراهیمی جرجانی درآستانه میلاد باسعادت حضرت ثامن‌الحجج(ع) در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در ایوان مقصوره مسجدجامع گوهرشاد، افزود: دروغ نگفتن و مراقبت از زبان را باید از سیره امام رضا(ع) آموخت و در مسیر زندگی خود آن را اجرا کرد.
جرجانی با اعلام اینکه در طول تاریخ حتی یک نفر نیست که بگوید امام رضا(ع) به کسی ناسزا یا دروغی گفته است، اضافه کرد: مومنان باید با تأسی از زندگی ایشان دروغ و ناسزا را از گفته‌های خود حذف کنند.
وی که با موضوع اخلاق رضوی در دهه کرامت سخنرانی می‌کرد، اظهارداشت: راه کمال و عبودیت آموختن آموزه‌های اخلاقی زندگی ائمه به ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) می‌باشد.
وی با بیان اینکه امام رضا(ع) در طول مدت خود عمر خود به دنبال ثروت اندوزی نبود، ادامه داد: مردم باید مراقب باشند که ثروت و قدرت آنان را از راه حق منحرف نسازد.جرجانی ضمن تبریک دهه کرامت رضوی با اعلام اینکه امام رضا(ع) تاکید فراوانی بر رعایت حقوق پدرو مادر داشته‌اند، یادآور شد: 80 حق برای پدر و مادر آمده است که 40 مورد آن در مدت زنده بودن آنان و 40 مورد دیگر در زمان مرگ آنان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول