اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد:

اعتبار 25 میلیارد ریالی توسعه بیمارستان توحید جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از اعتبار 25 میلیارد ریالی برای توسعه بیمارستان توحید جم خبر داد.

اعتبار 25 میلیارد ریالی توسعه بیمارستان توحید جم
سید پیروز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق عملیاتی صنعت نفت و گاز کشور است و توسعه محیط پیرامونی در دستور کار این منطقه قرار دارد.
وی افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و استقرار و همچنین تجهیز درمانگاه و بیمارستان‌های استان بوشهر و شهرستان‌های جم و کنگان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با همکاری وزارت نفت و بهداشت و درمان این وزارتخانه انجام گرفته و پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس نیز همکاری مطلوبی در تجهیز این مراکز بهداشتی داشته‌اند.
مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به وجود بیش از 34 مرکز درمانی وابسته به بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: وزیر نفت تاکید زیادی بر بهبود شاخص‌های بهداشتی درمانی دارد و در سفر اخیر جناب قاسمی دستورات ارزشمندی برای توسعه بهداشت و درمان صنعت نفت صادر شد.
موسوی از اعتبار 25 میلیارد ریالی برای توسعه بیمارستان توحید جم خبر داد و تصریح کرد: در سفر روز گذشته وزیر نفت به استان بوشهر، 25 میلیارد ریال اعتبار به منظور طرح توسعه بیمارستان توحید جم مصوب شد که از سوی شرکت نفت و گاز پارس تامین می‌شود.
وی اضافه کرد: تامین 10 میلیارد ریال برای تجهیز درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم نیز از دیگر مصوبات ارزشمندی است که از سوی شرکت ملی گاز ایران تامین می‌شود.
مدیرعامل پارس جنوبی یادآور شد: جبهه کاری در پارس جنوبی با حضور وزیر توانمند و کاربلد نفت در این عرصه فعال‌تر شده و روند اجرایی فازهای نیمه‌تمام با شتاب و کیفیت مطلوبی در این منطقه ادامه دارد.
موسوی گفت: در سال جهاد اقتصادی باید دست به دست هم بدهیم و از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم تا بتوانیم به موفقیت و سربلندی برسیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول