اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

آمارگیری دقیق در ریشه کنی بیسوادی مؤثر است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: آمارگیری دقیق می‌تواند در ریشه کنی بیسوادی منطقه کمک بسیار شایان و مؤثری داشته باشد.

آمارگیری دقیق در ریشه کنی بیسوادی مؤثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی ظهر امروز در جلسه افتتاحیه کلاس‌های آموزشی طرح آمارگیری نفوس و مسکن در فرمانداری زابل اظهار داشت: ارائه خدمات، تصمیم گیری و برنامه‌ریزی دولتمردان منوط به ارائه اطلاعات صحیح آمارگیران است.
وی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) در زمینه اهمیت کار آمارگیری افزود: سرعت عمل، صحت کار و دقت لازمه کار آمارگیران است.
مدیرآموزش و پرورش زابل ادامه داد: آمارگیران، مهم‌ترین و حسا‌ ترین شغل را دارند و کارشان از همه بخش‌های دولتی نیز به جهاتی مهم‌تر است زیرا تمام برنامه‌ریزی‌ها و ارائه خدمات دولت براساس آماری صورت می‌گیرد که توسط شما ارائه می‌شود.
 معزی با بیان اینکه مبنای سواد یکی از عوامل توسعه یافتگی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرار است جشن ریشه‌کنی بیسوادی در منطقه سیستان برگزار شود لذا آمارگیری دقیق آمارگیران کمک بسیار بزرگی را به این امر می‌کند.
وی از آمارگیران خواست تا تمام تلاش و سعی خود را در تکمیل صحیح فرم‌ها بکار گیرند زیرا اگر برعکس باشد خیانت بزرگی به کشور است و مبنای خدمات و تصمیم گیری‌ها را برای برنامه‌ریزی دچار مشکل می‌کند.
مدیرآموزش و پرورش زابل یادآور شد: آمارگیران با قبول این مسئولیت در بوته آزمایش قرار دارند و این مسئولیت شرعاً و به طور قانونی بر عهده آنان است لذا اطلاعات اشتباه، برنامه‌ریزی اشتباه را در پی دارد.
معزی گفت: اطلاعات ثبت شده آمارگیران به صورت محسوس و نامحسوس چک می‌شود  پس در تکمیل فرم‌ها دقت کنید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول