اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال در اختیار متقاضیان قرار گرفت؛

پرداخت 26 میلیارد ریال تسهیلات وام خود اشتغالی شهری در قم ///آماده شد

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان قم گفت: 26 میلیارد و 880 میلیون ریال تسهیلات وام خود اشتغالی در سال جاری در اختیار متقاضیان وام خود اشتغالی بخش شهری قرار گرفته است.

پرداخت 26 میلیارد ریال تسهیلات وام خود اشتغالی شهری در قم  ///آماده شد
مرتضی لیریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نحوه تسهیلات صندوق مهر امام رضا به مردم اظهار داشت: در سال گذشته و امسال تسهیلات خوبی در اختیار شهروندان قمی به منظور خود اشتغالی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا تسهیلات خود اشتغالی را با توجه به نوع اشتغالی که فرد ایجاد می‌کند در اختیار او قرار می‌دهد، افزود: این تسهیلات از سه میلیون تومان تا 15 میلیون تومان و با سود چهار درصد به متقاضیان اعطا می‌شود.
رئیس صندوق مهر امام رضا استان قم میزان تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان را در سال 89، در بخش شهری 574  فقره عنوان کرد و گفت: این میزان تسهیلات 47 میلیارد و 838 میلیون ریال است که این رقم در سال جاری تاکنون 26 میلیارد و 880 میلیون ریال بوده است.
وی ادامه داد: این تسهیلات در بخش روستایی نیز در اختیار متقاضیان وام خود اشتغالی قرار می‌گیرد که براین اساس در سال گذشته 194 وام خود اشتغالی در اختیار بخش روستایی قرار گرفت که این تعداد برابر  19 میلیارد و 910 میلیون ریال بوده است.
لیریایی میزان تسهیلات دریافتی توسط روستاییان را در سال جاری  97 فقره ذکر کرد و اظهار داشت: این تعداد برابر 9 میلیارد و 730 میلیون ریال است.
به گفته وی، امسال و سال گذشته، 980 فقره تسهیلات در اختیار شهرنشینان متقاضی وام خود اشتغالی قرار گرفته است که این میزان برابر 74 میلیارد و 718 میلیون ریال و در بخش روستایی نیز این تعداد برابر 29 میلیارد و 640 میلیون ریال است.
رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان قم در جمع‌بندی خود در مورد تسهیلات پرداختی گفت: در سال جاری و سال گذشته هزار و 271 فقره تسهیلات در بخش روستایی و شهری در اختیار شهروندان قرار گرفته است که به طور کلی میزان تسهیلات دریافت شده توسط متقاضیان وام خوداشتغالی 104 میلیارد و 358 میلیون ریال بوده است.
انتهای پیام؛/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول