اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان همدان عنوان شد؛

نجار: در عصر ناتوی فرهنگی و جنگ مجازی قرار داریم

خبرگزاری فارس: وزیر کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی با هدف تأمین آسایش و امنیت مردم بالاترین عبادت را در جامعه انجام میدهد، گفت: جامعه محوری از دیگر رویکردهای نیروی انتظامی است.

نجار: در عصر ناتوی فرهنگی و جنگ مجازی قرار داریم
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان همدان با بیان اینکه امروز هر آنچه که نیاز کشور ما در بخش صنایع دفاعی است توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید می‌شود، اظهار داشت: شاهد تولید انبوه برخی از اقلام هستیم تا بر اساس صلاحدید به دیگر کشورها نیز صادر شود.

وزیر کشور با اشاره به بهبود نسبی شاخص‌های انتظامی استان در همه زمینه‌ها تصریح کرد: فعالان نیروی انتظامی با هدف تأمین آسایش و امنیت مردم بالاترین عبادت را در جامعه انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری فعالان تامین عرصه امنیت و آسایش برای مردم مجاهدان فی سبیل‌الله هستند که ایشان با این فرمایش مدال افتخاری را بر سینه آنها نصب کرد.

محمدنجار مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های نیروی‌های مسلح و انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که در خدمت مردم، برخواسته از مردم و با مردم باشیم موفقیت نیز از آن ما خواهد بود.

وزیر کشور اضافه کرد: مثال این شاهد نیز موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس با همدلی و حضور مردم بود که درس بزرگی را به نظام سلطه داد به طوری که امروز حتی جرات نگاه چپ به خاک جمهوری اسلامی ایران ندارد چه برسد به این که بخواهند به این سرزمین تجاوزی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مکتبی بودن نیروهای انتظامی و مسلح کشور اشاره و بیان کرد: تأسی از فرهنگ عاشورایی راز اقتدار و پیروزی ماست و همین امر سبب شده دشمن جرات فکر تجاوز به کشور را نداشته باشد.

محمد نجار با تاکید بر لزوم آگاه‌سازی مردم در امر پیشگیری از وقوع جرم گفت: فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی در میان مردم و آموزش نیروها باید در دستور کار باشد.

وزیر کشور در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید بر لزوم برخورداری جامعه از بصیرت خاطرنشان کرد: سال گذشته فتنه عظیمی را پشت سر گذاشتیم که هوشیاری و بصیرت و ولایتمداری مردم موجب شد ملت ایران از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه امروزه در عصر ناتوی فرهنگی و تهدید نرم دشمن و استفاده از روش‌های جنگ مجازی قرار داریم، افزود: دشمن با استفاده از این دسته از ابزارها برای مقابله با مکتب انسا‌ن‌ساز جمهوری اسلامی وارد کارزار شده است.

محمدنجار از ترس دنیای سلطه به خصوص آمریکا از بیداری اسلامی امروز جهان سخن گفت و یادآور شد: امروز عصر غارت ملت‌ها به سر رسیده و آمریکا باید بساطش را از منطقه جمع کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول