اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مرند در مجلس:

پیشرفت فیزیک دانشکده فنی مرند فقط 15 درصد است/ مسئولان به انتقال آب ارس عمل نکردند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی مرند با گذشت سه سال فقط 15درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت فیزیک دانشکده فنی مرند فقط 15 درصد است/ مسئولان به انتقال آب ارس عمل نکردند
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، سیروس سازدار ظهر امروز در شورای اداری شهرستان مرند از مسئولان دانشگاه تبریز خواست تا برای تسریع عملیات ساختمان دانشکده فنی و مهندسی مرند به وسعت 5 هزار و 600 مترمربع بیش از سه سال از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته ولی تنها 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و راکد مانده است اقدام کنند.
 وی گفت: در جهت جذب اعتبار باید تلاش کرد،چرا که سیمان‌های موجود در محوطه این دانشکده با خطر نابودی کامل مواجه هستند. 
 
*مسئولان در انتقال آب ارس به دشت یکانات عمل نکردند
وی همچنین اولویت انتقال آب رودخانه ارس را برای اختصاص آن به استفاده در آب زراعی دشت یکانات و هرزندات مرند ذکر کرد و افزود: طبق قرارداد باید تا 18 شهریور سال‌جاری برای 8 هزار هکتار از اراضی دشت هززندات آب می‌دادند ولی به تعهدات خودشان عمل نکرده‌اند.
سازدار ادامه داد: این امر برای اهالی شهر مرند از اهمیت حیاتی برخوردار است جون تهیه آب شرب مرند از این طرح اجرایی می‌شود.
 
*اختصاص 18 میلیارد تومان برای محور مرند- بازرگان
وی در ادامه از اختصاص 18  میلیارد تومان برای ادامه مسیر محور بزرگراه مرند بازرگان از کشکسرای تا اوغلوی به وسعت 20 کیلو متر خبرداد و گفت: مسئولان راه و ترابری استان باید در جذب اعتبارات تخصیصی برای اجرای طرح‌های مختلف از زمانبندی مشخص استفاده کنند و خودشان طرح‌ها را پیگیر باشند. 

*عدم  ورود به اختلافات مهم‌ترین مطالبه مردم از مسئولان است
حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امام جمعه مرند نیز خدمت بی‌منت را وظیفه مسئولان دانست و گفت: در نظامی که رهبرش خود را خدمتگزار و خادم مردم می‌داند مسئولان نیز باید در ارائه خدمات بیشتر و تکریم ارباب رجوع کوشا باشند.
وی، مهم‌ترین مطالبات را تعامل و عدم ورود به اختلافات دانست و تصریح کرد: با هماهنگی و همدلی می‌توانیم کارها را بیش از گذشته با اقتدار به پیش ببریم چرا که اگر در اداره‌ای مدیر با کادر اداره درگیر باشد، ضربه آن را مردم خواهند خورد.
 انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول