اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز پنج‌شنبه صورت می‌گیرد؛

آیت‌الله مصباح در اختتامیه جشنواره کریمه اهل بیت(س)سخنرانی می‌کند

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه جشنواره کریمه اهل بیت(س) روز پنج‌شنبه با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در موسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

آیت‌الله مصباح در اختتامیه جشنواره کریمه اهل بیت(س)سخنرانی می‌کند
سید رسول موسوی‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: جشنواره کریمه اهل بیت(س) نسبت به سال گذشته از نظر تعداد آثار ارسالی و کیفیت آن از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و همین مسئله نشان می‌دهد که این جشنواره جای خود را بین هنرمندان سراسر کشور باز کرده است.
وی از افزایش مهلت ارسال آثار برای ششمین جشنواره کریمه اهل بیت(س) خبر داد و تصریح کرد: پس از پایان کار پنجمین جشنواره، فراخوان ششمین جشنواره کریمه اهل بیت(س) را آماده و ارسال می‌کنیم تا هنرمندان زمان بیشتری برای تولید، ارائه و ارسال آثار داشته باشند.
معاون فرهنگی، هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه کریمه اهل بیت(س) در صحن جوادالائمه حرم حضرت معصومه(س) گفت: فضای امسال نمایشگاه نشان داد اگر نمایشگاه در مکان و فضای مناسبی قرار گیرد، استقبال بیشتری هم از آن می‌شود.
وی با بیان اینکه زمان نیز در میزان استقبال از نمایشگاه موثر است، بیان کرد: نمایشگاه کریمه اهل بیت(س) سال گذشته به مدت هشت روز برگزار شد اما نمایشگاه امسال از روز میلاد حضرت معصومه(س) تا روز میلاد امام رضا(ع) به مدت 10 روز برپا شد.
موسوی‌نژادیان با بیان اینکه نمایشگاه فردا به کار خود پایان می‌دهد گفت: نمایشگاه به دلیل آنکه از برنامه‌های جنبی جشنواره است اختتامیه خاصی ندارد اما دو غرفه که خدمات بهتری ارائه کرده و مورد رضایت بیشتری بودند و همچنین از نظر کیفیت در درجه بالایی بودند، در مراسم اختتامیه جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی اظهار داشت: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره کریمه اهل بیت(س) عصر روز پنجشنبه، 21 مهر ماه در سالن همایش‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شده و آیت‌الله مصباح یزدی، سخنران اصلی این مراسم است.
معاون فرهنگی، هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: در این مراسم از 24 نفر از هنرمندانی که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و از نظر کیفی حائز رتبه شدند تجلیل می‌شود.
در پنجمین جشنواره کریمه اهل بیت(س) برای حضور علاقمندان در سه رشته اصلی خوشنویسی، هنر تجسمی و شعر فراخوان منتشر شده بود که شرکت‌کنندگان در بخش خوشنویسی می‌توانستند در چهار گرایش ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته و علاقمندان به بخش هنر تجسمی نیز می‌توانستند در چهار گرایش نقاشی، پوستر و تصویر سازی حضور یابند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول