اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی دومین همایش سراسری ثبت اختراعات داخلی و بین‌المللی:

همایش ثبت اختراعات موجب آشنایی نخبگان با نحوه ثبت می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی دومین همایش سراسری ثبت اختراعات داخلی و بین‌المللی، افزایش آگاهی نخبگان و متخصصان در مورد اهمیت و لزوم ثبت اختراعات و آشنایی با نحوه ثبت اختراعات را مهم‌ترین هدف این همایش عنوان کرد.

همایش ثبت اختراعات موجب آشنایی نخبگان با نحوه ثبت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد خبری دومین همایش سراسری ثبت اختراعات داخلی و بین‌المللی، سویل دلجوان با اشاره به دیگر اهداف همایش فوق اظهار داشت: اکثر افراد نخبه و صاحبنظر با نحوه ثبت اختراع خود آشنا نیستند و این موضوع باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای آنان می‌شود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری دور اول همایش ثبت اختراعات در تبریز گفت: همایش نخست در ارتباط با ثبت اختراعات داخلی بود و تنها توضیح مختصری در مورد اختراعات بین‌المللی مطرح شد که در این دوره بیشترین تمرکز بر نحوه آموزش ثبت اختراعات بین‌المللی خواهد بود.
به گفته دلجوان، در این همایش برای نخستین بار در سطح منطقه کارگاه ثبت اختراعات دفاعی و آشنایی با تسهیلات اختراعات دفاعی اعم از موضوع کسر خدمت برای علاقه‌مندان توضیح داده می‌شود.
مسئول امور نوآوری مرکز نخبگان شهید فهمیده غرب کشور همچنین یادآور شد: کارگاه ثبت علایم تجاری نیز در کنار همایش ثبت اختراعات برگزار خواهد شد.
دلجوان افزود: سعی خواهیم کرد در این همایش مسئولان امر را دور یک میز بنشانیم تا با هم‌اندیشی مشکلات را بررسی کرده و برای راه‌حل‌های بهتر این مشکلات و کاستی‌ها را در اختیار مسئولان کشوری قرار دهند.
در این همایش مباحثی چون اهمیت حقوقی ثبت اختراعات، آشنایی با اصول و قوانین ثبت اختراعات، آشنایی با قوانین ثبت بین‌المللی، آشنایی با قوانین ثبت اختراعات نیروهای مسلح همچنین نشست تخصصی بررسی کاستی‌های حقوقی قوانین ثبت اختراعات مورد بحث قرار می‌گیرد.
دومین همایش سراسری ثبت اختراعات داخلی و بین‌المللی، توسط مرکز نخبگان شهید فهمیده غرب کشور و در روزهای 18 و 19 مهرماه سال‌جاری در سالن همایش‌های اداره تعاون استان واقع در تبریز، خیابان آزادی، بالاتر از چهارراه ابوریحان، روبه‌روی بازار روز برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: 3366889-0411 تماس گرفته و یا به آدرس تبریز، چهارراه آبرسانی، جنب بانک ملت، ساختمان رسا، طبقه اول، مرکز نخبگان شهید فهمیده غرب کشور مراجعه کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول