اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی:

طرح جامع انتظامی بازار تبریز تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح جامع انتظامی بازار تبریز در دستور کار قرار دارد و که با توجه به ثبت جهانی این بازار، از آن آغاز خواهد شد.

طرح جامع انتظامی بازار تبریز تهیه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی و جمعی از روسای اتحادیه بازار تبریز بر برنامه‌ریزی انتظامی در زمینه تامین امنیت بازار تاکید کرد.
وی ادامه داد: طرح جامع انتظامی بازار تبریز در دستور کار قرار دارد و بازار سرپوشیده تبریز با توجه به ثبت جهانی بازار تبریز از آن آغاز خواهد شد.
خرم‌نیا افزود: در این طرح مسائل امنیتی و انتظامی مربوط به بازار تبریز قرار خواهد گرفت و پس از بازار تاریخی تبریز در سایر بازارها نیز این طرح صورت خواهد گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ایجاد سیستم اتوماسیون اداری نیز در بازار تبریز مورد توجه قرار دارد که میزان مراجعات بازاریان به پلیس اماکن کاهش یابد.
خرم‌نیا اظهار داشت: پلیس اماکن استان در ارزیابی کشوری جایگاه اول را کسب کرد که این جایگاه با همراهی اصناف و سازمان بازرگانی میسر شده است.
وی خاطرنشان کرد: پلیس اماکن در سال‌جاری نیز در راستای ایجاد تعامل با مردم و بازاریان نقشی موثر خواهد داشت.
خرم‌نیا در ادامه با اشاره به ماهیت بازاریان قدیمی ایران و تبریز گفت: بازاریان در زمینه تعهد و دینداری زبانزد بوده و در میان بازاریان تبریز افراد مومن و متعهد فراوانی وجود داشته است.
خرم‌نیا اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، قرائت قرآن کریم و موعظه و پند از خصوصیات بازاریان بوده که امروز نیز باید این خاصیت ادامه داشته باشد.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این همراهی امروز نیز ادامه دارد و اصناف موجب شده‌اند تا اقتصاد ایران در کوران ناامنی اقتصادی جهانی صدمه نبیند.
خرم‌نیا یادآور شد: هدفمندی یارانه‌ها امروز با برنامه‌ریزی اقتصادی به یک فرصت تبدیل شده و اهداف دشمنان در تحریم‌ها با همراهی مردم و اصناف ناکام خواهد ماند.
وی، بر وجود ظرفیت‌های ویژه در بازار تبریز تاکید کرد و گفت: وجود بیش از 8 هزار واحد صنفی و ثبت جهانی بازار تبریز یک فرصت بزرگ است و بازاریان تبریز در استفاده از این فرصت و ظرفیت نقشی مهم برعهده دارند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول