اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

اگر تابع نظر آیت الله مهدوی کنی هستند، چرا باهنر ماند؟

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی از شخصیت‌های مورد احترام و دلسوز نظام محسوب می‌شوند و این مطلب را تاکنون با گفتار و رفتار خود به نمایش گذاشته‌اند.

اگر تابع نظر آیت الله مهدوی کنی هستند، چرا باهنر ماند؟
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با تاکید بر خروج نماینده لاریجانی و قالیباف از کمیته 8+7 اظهار داشت: جبهه پایداری وحدت را در راس برنامه‌های خود قرار داده  است اما به شدت مخالف حضور نماینده لاریجانی و قالیباف و همچنین حضور باهنر در کمیته 8+7 است.
مسئول دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی ، اعتقاد عملی و نظری به اصل ولایت مطلقه و نفی جریان انحرافی و نفی جریان فتنه را از اصول وحدت اصولگرایی دانست و خاطرنشان کرد: بعضی از افرادی که خود را اصولگرا می‌دانند این سه محور اصلی را فقط به صورت شعاری بیان می‌کنند اما در عمل عکس آن را انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: در مصاحبه‌ای که آقای بادامچیان با یکی از رسانه‌ها داشته گفته است کمیته 8+7 تابع و مطیع آیت‌الله مهدوی‌کنی هستند و هر چه ایشان بگویند مورد قبول ما است و بعد در سطر بعد می‌گوید آقای باهنر برخلاف میل آیت‌الله مهدوی‌کنی وارد کمیته شده است که متاسفانه این اظهارنظرها با هم متعارض است.
جلالی اضافه کرد: حضرت آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی از شخصیت‌های مورد احترام و دلسوز نظام محسوب می‌شوند و این مطلب را تاکنون با گفتار و رفتار خود به نمایش گذاشته‌اند اما ما نباید از این شخصیت‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم.
این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: بعضی از افراد قصد سوءاستفاده از این شخصیت‌های ارزنده و مصادره آنان را دارند که با درایت این شخصیت‌های برجسته، نقشه آنان خنثی شده است.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی از برگزاری همایش‌هایی در آینده نزدیک در استان کرمان و خوزستان خبر داد.
مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به عذرخواهی بعضی از افراد که مطالب نامربوطی به جبهه نسبت داده بودند، گفت: حمایت‌های بسیار از چهره‌های دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران نشان از تثبیت و پیشرفت جبهه پایداری انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول