اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:

فعالیت 175 هیئت مذهبی در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از فعالیت 175 هیئت مذهبی در دشتستان خبر داد.

فعالیت 175 هیئت مذهبی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا جمعه ‌شب در نشست با امام جمعه برازجان و جمع زیادی از فعالان مذهبی دشتستان اظهار کرد: در نیمه نخست امسال شاهد پویایی ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های 9 گانه در مناسبت‌ها بودیم و این روند باید در تمام ایام سال تداوم داشته باشد.
وی افزود: دشتستان به دلیل وسعت و جمعیت بالایی که دارد بیش از سایر شهرستان‌ها مورد توجه قرار دارد و در تمام شهرها و روستاها و بخش‌های این شهرستان شاهد فعالیت چشمگیر روحانیون مستقر و روحانیون طرح هجرت هستیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از فعالیت مستمر 120 روحانی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر‌ با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بیش از 120 روحانی در شهرها و روستاهای دشتستان در امر تبلیغ فعال هستند و شاهد تاثیرگذاری مطلوب این روحانیون هستیم.
موسوی‌نیا تصریح کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی و ائمه جمعه انتظار داریم همانند گذشته با روحانیون مستقر در روستاها و شهرها همکاری کنند تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از فعالیت 175 هیئت مذهبی در دشتستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون بیش از 175 هیئت مذهبی در دشتستان فعال هستند و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود، نظم و انضباط را در بین هیئت‌ها نهادینه کنیم تا در اجرای برنامه‌های مذهبی و مناسبتی تداخلی ایجاد نشود.
وی افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی به دنبال تضعیف معنویت در بین مردم هستند و وظیفه روحانیون و هیئت‌های مذهبی در هدایت مردم و ناکام کردن دشمنان بسیار مهم است و نباید کوتاهی کنیم.
امام جمعه برازجان نیز با تقدیر از تلاش‌های مسئولان تبلیغات اسلامی دشتستنان و استان اظهار کرد: نقش سازمان تبلیغات در ترویج فرهنگ اسلامی و اعتلای مفاهیم قرآنی بسیار برجسته و مهم است و استفاده از ظرفیت موجود باید به بهترین شکل نهادینه شود.
حجت‌الاسلام حسن مصلح با تاکید بر لزوم تقویت فعالیت‌های قرآنی خاطر‌نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس فعالیت‌های قرآنی را جزو سرلوحه اهداف خود تعریف کرده و در شهرستان دشتستان نیز مؤسسات و مراکز قرآنی فعالیت مطلوبی دارند.
وی عنوان کرد: تقویت کارهای قرآنی و آموزش قرآن در رده‌های مختلف با توجه به ظرفیت و استعداد فراوان شهرستان باید مورد تاکید مسئولان تبلیغات اسلامی قرار گیرد و از مدیران تبلیغات اسلامی می‌خواهیم با تعامل بیشتر با مراکز قرآنی به ویژه در سطح روستاها از این زمینه مساعدت استفاده کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول