اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبادان:

هیچ دیکتاتوری از موج بیداری اسلامی در امان نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آبادان گفت: با توجه به بالا رفتن میزان آگاهی مردم منطقه از سرکردگی سران خود هیچ دیکتاتوری از موج بیداری اسلامی در امان نخواهد ماند.

هیچ دیکتاتوری از موج بیداری اسلامی در امان نمی‌ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام و المسلمین فیض‌الله رجبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر اظهار داشت: طرح پیشنهادی آمریکا و صهیونیست ها برای تشکیل دولت مستقل فلسطینی بدون اینکه از بازگشت آوارگان فلسطینی بحثی به بیان آید یک توطئه برای به رسمیت شناختن غاصبان صهیونیست است.
وی اضافه کرد:دولت فلسطین باید از رودخانه اردن تا دریای سرخ باشد و غیر از این، طرح‌های سازشکارانه شکست خورده تلقی می‌شود.
امام جمعه موقت آبادان به رهنمودهای حضرت امام (ره) در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اگر ملت‌های اروپایی و امریکا از نیت‌ها و دخالت‌های صهیونیست‌ها در زندگی‌شان آگاهی پیدا کنند حتما' رژیم صهیونیستی را تحمل نخواهند کرد.
وی به نهضت‌ها و خیرش‌ها در کشورهای خاورمیانه و آفریقا اشاره کرد و افزود: این خیزش‌ها و انقلاب‌های مردمی همچنان در کشورها ادامه دارد.
حجت‌الاسلام رجبی ابراز امیدواری کرد به برکت ایمان مردم، خیزش‌ها و موج بیداری اسلامی به پیروزی برسند و دیکتاتورها از هستی ساقط شوند.
وی به حمایت‌های کشورهای اروپایی و آمریکا از دیکتاتورهای فاسد در کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن اصلی ملت‌ها و بشریت برخی کشورهای مستکبر اروپایی و آمریکا هستند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول