اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نایین:

رفتارهای متحجرانه با معترضان از منفعت‌طلبی غرب حکایت دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نایین گفت: رفتارهای متحجرانه با معترضان، نشان از رفتار دوگانه استکبار جهانی در اتفاقات مهم در جهان و نشان از منفعت‌طلبی آن‌ها در تمامی موضوعات در دنیا دارد.

رفتارهای متحجرانه با معترضان از منفعت‌طلبی غرب حکایت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت‌الاسلام محمود میرزابیگی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نایین در محل مسجد جامع نایین اظهار داشت: روز یک شنبه، سالروز ولادت باسعادت ابوالحسن، علی ابن موسی‌الرضا (ع) است که اگر بگوییم ماه ذی‌القعده ماه امام رضا (ع) است، حرف ناثوابی نگفته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه عزت مسلمانان در دنیا از برکت دین، قرآن و آل الله است، ادامه داد: این عزت در ایران اسلامی به برکت امام رضا (ع) است که امیدواریم بتوانیم این امام رئوف را از خود راضی کنیم و بدانیم که حرم مطهرش ملجأ و پناه تمامی مردان و زنان عالم و حتی غیر شیعه است.
امام جمعه نایین در ادامه خطبه‌های به مصادیق فساد در جامعه اشاره کرد و گفت: فساد می‌تواند در همه جا باشد و در قالب فساد اعتقادی، فساد سیاسی که انحراف از مسیر درست است، فساد اقتصادی مانند پرونده‌ای که اخیراً مطرح شد، جلوه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه باید با تمامی مصادیق فساد با جدیت کامل برخورد شود، تاکید کرد: در پرونده اخیر فساد اقتصادی، عزم سه قوه در برخورد بسیاری جدی است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها و بارها این موضوع را تاکید کرده‌اند.
میرزابیگی افزود: طبق آخرین گزارش‌ها با وجود تخلفی که صورت گرفته، هیچ مالی از بین نرفته است و به زودی توسط دادگاه این اموال به بیت‌المال باز خواهد گشت.
وی تصریح کرد: باید با تمامی کسانی که مباشر یا مسبب این امر بودند، در هر مقام و پستی، برخورد محکم، جدی و قانونی صورت گیرد و تحت تعقیب قرار گیرند تا دیگر شاهد وقوع چنین اتفاقاتی در کشور نباشیم.
امام جمعه نایین در ادامه با اشاره به انقلاب‌های منطقه گفت: بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه ایجاد شده است، حاصل موج بیداری اسلامی است که از ایران در زمان انقلاب آغاز شد و حتی موج بعدی آن در کشورهای غیر اسلامی و کشورهای اروپا و امریکا بروز و جلوه می‌کند.
وی تاکید کرد: مردم دنیا دیگر از ظلم مستکبران و ظالمان دنیا به سطوح آمده‌اند و خواهان تغییر و تحول و اجرای عدالت در جهان هستند.
میرزابیگی اضافه کرد: موجی که در کشورهای اسلامی ایجاد شده هرگز از حرکت نخواهد ایستاد و روز به روز به جلو خواهد رفت و دنیا را فرا می‌گیرد و طبق روایات متعدد زمینه ظهور حضرت ولی الیعصر (عج) را فراهم خواهد کرد و این وعده الهی است و تخلف ندارد.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشورهای انگلیس و امریکا و برخوردهای غیرانسانی پلیس با معترضان افزود: این کشورها در فتنه 88، بارها و بارها ایران اسلامی را، آن هم به خاطر برخورد قانونی با عده قلیلی از افراد که به جان و ناموس مردم و بیت‌المال آسیب می‌زدند، متهم می‌کردند و ندای آزادی، حقوق بشر و آزادی خواهیشان بلند بود، حال با مردم بی دفاع و بی گناه کشور خودشان، که بدون این که هیچ کاری کرده باشند، با انواع و اقسام روش‌های غیرانسانی و غیراخلاقی برخورد می‌کنند.
امام جمعه نایین ادامه داد: این گونه رفتارهای متحجرانه با معترضان، نشان از رفتار دوگانه استکبار جهانی در اتفاقات مهم در جهان و نشان از منفعت‌طلبی آن‌ها در تمامی موضوعات در دنیا دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول