اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طرقبه:

دامپزشکان نقش مهمی در سلامت عمومی جامعه دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه طرقبه گفت: دامپزشکان نقش مهمی در سلامت عمومی جامعه دارند.

دامپزشکان نقش مهمی در سلامت عمومی جامعه دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، حجت‌الاسلام ایزدی امام جمعه طرقبه ظهر امروز در خطبه‌های وحدت‌بخش نماز جمعه این شهر ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) و آغاز هفته نیروی انتظامی، امنیت کشور را حاصل تلاش و همت بی‌شائبه نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های نظامی داخلی دانست و اظهار داشت: مقوله امنیت، مقوله‌ای بسیار مهم در تمام دوران‌های زندگی بشر بوده و خواهد بود.
حجت‌الاسلام محمدحسن ایزدی درباره وظایف نیروی انتظامی در ایجاد امنیت کشور گفت: اساسی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی، قاطعیت و ایجاد امنیت در همه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، ورزشی و اخلاقی است که باید تمامی افراد از امنیت حیثیتی برخوردار باشند.
ایزدی تأکید کرد: در این کشور همه باید احساس امنیت نمایند و اگر کسی امنیت دیگران را به خطر انداخت، باید امنیتش سلب شده و جامعه برای وی ناامن شود و با او به طور قانونی برخورد محکم و قاطع شود و امروز کسانی که به دنبال فساد و فحشا هستند باید احساس ناامنی کنند و امیدواریم نیروی انتظامی در برخورد قاطع با افرادی که مخل نظم عمومی می‌شوند کوتاهی نفرماید.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی نیروی انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز در خصوص ساعات کاری رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و دیگر واحدهای صنفی افزود: در چند ماه گذشته مردم و مسئولین بیشترین رضایت را از نیروی انتظامی درباره این برنامه‌ریزی داشته‌اند.
امام جمعه طرقبه گفت: با توجه به افزایش کافی‌شاپ‌ها و چایخانه‌های سنتی اگر کنترل نیروی انتظامی بر این واحدهای تفریحی نبود مردم این منطقه آرامش نداشتند و کنترل ساعت کاری واحدها از طرف نیروی انتظامی بسیار موثر بوده است.
وی در ادامه خطبه های نماز جمعه طرقبه با اشاره به روز دامپزشکی و تبریک این روز به دامپزشکان کشور اظهار داشت: ارزش و اهمیت بسیاری از نعمت‌ها و خدمات در کشور ما مجهول مانده که یکی از اینها، خدمات فراوان دامپزشکان است که با توجه به افزایش جمعیت و مهاجرت از روستا به شهرها، نیاز فرآورده‌های غذایی مهم شهرنشینان با تلاش این افراد بدست می آید.
امام جمعه طرقبه افزود: از مهمترین فرآورده های غذایی، فرآورده‌های پروتئینی می باشد و دامپزشک نقش مهمی در سلامت بهداشت و سلامت عمومی جامه دارد زیرا دامپزشکان هم باید سعی کنند دام‌ها به اندازه نیاز افراد افزایش پیدا کرده و هم از ابتلای دام به بیماری‌های خاص پیشگیری کنند.
وی تصریح کرد: در چند سال گذشته و در برخی از کشورها به‌ویژه کشورهای اروپایی بعضی مرض‌ها در میان دام‌ها شیوع پیدا کرد و خسارت‌های سنگین جانی و مالی را در پی‌داشت اما با تلاش متخصصان دامپزشکی ایران این‌گونه بیماری‌ها دامن‌گیر دام‌های داخل کشور نشد و خوشبختانه جز برخی موارد اندک گزارش دیگری در این رابطه نداشتیم.
 ایزدی در پایان تأکید کرد: میان سلامتی افراد جامعه و دامپزشکان همیشه یک ارتباط وجود دارد و سلامت انسان‌ها بستگی به تلاش و دقت دامپزشکان در امر سلامت دام و طیور است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول