اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سال جهاد اقتصادی در زنجان صورت گرفت؛

رونمایی از تمبر همایش جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی

خبرگزاری فارس: به مناسبت سال جهاد اقتصادی تمبر همایش جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی در زنجان رونمایی شد.

رونمایی از تمبر همایش جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس حوزه هنری استان زنجان در همایش جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی اظهار داشت: همایش جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی در راستای اجرای بیانات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.
غلامحسین نظری ادامه داد: این همایش در راستای توسعه استان زنجان و شکوفا ساختن جهاد اقتصادی این همایش در استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همایش جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی موجب پیشرفت و ترقی هنرمندان استان در زمینه‌های مختلف می‌شود، خاطر نشان کرد: حوزه هنری استان زنجان با برگزاری این همایش به رسالت خود در قبال فرمایشات رهبری عمل می‌کند.
مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان نیز در سخنانی تاکید کرد: همایش جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی در هفت محور و رویکرد اساسی برپا می‌شود.
قاسمی اضافه کرد: جلوه‌های جهاد اقتصادی در هنر معماری ایرانی و اسلامی، جلوه‌های جهاد اقتصادی در فرش دستباف ایرانی از محورهای این همایش محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این همایش به صورت فراخوان مقاله برگزار می‌شود، ادامه داد: جلوه‌های هنرهای نمایشی و تصویری از دیگر محورهای مورد نظر در این همایش است.
مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان با اشاره به سیمای جهاد اقتصادی در قرآن و اسلام به عنوان محور این همایش، افزود: چرایی جهاد اقتصادی و الزامات آن از دیگر محورهای این همایش است.
قاسمی با تاکید بر اینکه دبیر همایش جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی غلامحسین نظری  است، ادامه داد: دبیر اجرایی این همایش غلامرضا نظری محسوب می‌شود.
وی با اشاره به جهاد فرهنگی پیش نیاز جهاد اقتصادی به عنوان یکی دیگر از محورهای این همایش، یادآور شد: جایگاه هنر در رواج و فرهنگ سازی در عرصه جهاد اقتصادی نیز محور برگزاری این همایش محسوب می‌شود.
مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان با اشاره به نصب بنر فراخوان مقاله  در سطح شهر زنجان  خاطر نشان کرد: دبیر علمی برگزاری همایش جایگاه فرهنگ و هنر در جهاد اقتصادی رقیه قاسمی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول