اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد:

تعیین تکلیف چاه‌های غیر مجاز زنجان تا آخر آبان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به اینکه دولت فرصتی را به کشاورزان برای ثبت‌نام و تعیین تکلیف چاه‌های غیر مجاز در نظر گرفته است، گفت: این مهلت آخر آبان‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

تعیین تکلیف چاه‌های غیر مجاز زنجان تا آخر آبان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا براتی ظهر امروز در جلسه سوخت شهرستان زنجان با اشاره به گاز رسانی به برخی روستاها ابراز امیدواری کرد، با تکمیل گاز رسانی به همه روستاها مشکلات حمل و نقل سوخت به مدارس نیز برطرف شود.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس و صعب‌العبور بودن برخی روستاهای شهرستان زنجان اظهار داشت: تامین سوخت مدارس باید در اولویت قرار بگیرد.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با یادآوری سال نخست اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها افزود: در سال جاری دولت به همه متقاضیان سوخت ارائه کرد ولی باید در نظر گرفت که این روند با تعیین تکلیف چاه‌های غیر مجاز اصلاح می‌شود.
وی با اشاره به گزارش ارائه شده از طرف نماینده تعاونی روستایی و همچنین شرکت نفت تاکید کرد: با مشخص کردن زمان، جایگاه‌های فروش سوخت به روستاییان باید به تجهیزات کنترلی مجهز شوند.
در این جلسه بخشدار زنجانرود با اشاره به ذخیره سوخت در این بخش تصریح کرد: مجتمع‌های آموزشی این بخش هنوز به ذخیره‌سازی سوخت نیاز دارند.
فرهاد بابایی با یادآوری مشکلات به وجود آمده در سال گذشته در رابطه با توزیع سوخت روستاها گفت: روستاییان در سال جاری هیچ فرم ارائه شده را پر نکرده‌اند.
وی همچنین به حل نشدن قیمت سیلندر گاز اشاره و تصریح کرد: کپسول سیلندر گاز با قیمتی بسیار بیشتر از قیمت واقعی به دست روستاییان می‌رسد.
بخشدار زنجانرود با اشاره به جلسه‌های برگزار شده با مسئولان توزیع سیلندر گاز در شهرستان زنجان افزود: برگزاری این جلسات تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان در این جلسه با اشاره به آمارگیری انجام شده برای ارائه سوخت به روستاییان گفت: 2 هزار 859 نفر روستایی برای گرفتن سوخت ثبت‌نام کرده‌اند.
قدرت‌الله سلیمانی با اشاره به راستی آزمایی انجام شده ادامه داد: پس از انجام راستی آزمایی اطلاعات یک‌هزار و 723 روستایی برای دریافت سوخت احصا شده و تحویل شرکت نفت می‌شود.
وی روند دسترسی روستاییان را به سوخت بسیار طولانی اعلام کرد و افزود: باید برای حل این مشکل راه‌حلی پیدا کرد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان صدور کارت هوشمند مانند بنزین یا یک‌ساله شدن اعتبار کارت‌های در دست کشاورزان را از جمله راه‌حل‌های حل مراجعه مکرر کشاورزان برای دریافت سوخت عنوان کرد.
همچنین در این جلسه نمایندگان نواحی دوگانه آموزش و پرورش شهرستان زنجان از تامین سوخت مدارس شهرستان زنجان به‌ویژه مجتمع‌های آموزشی خبر دادند.
کمال هاشمی نماینده ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان زنجان در این جلسه از صدور حواله‌های 16 مجتمع آموزشی برای دریافت سوخت خبر داد و تصریح کرد: سوخت برخی مجتمع‌ها هم تحویل داده شده است.
رئیس شرکت نفت ناحیه مرکز شهرستان زنجان با اشاره به انجام قاچاق سوخت در زنجان، پیشنهاد داشتن امضای بخشدار را برای تحویل دادن سوخت به مراجعان برای دریافت سوخت از شرکت نفت مطرح کرد که تصویب شد.
محمد مهرآور همچنین بر لزوم برگزاری جلسه‌ و بررسی مشکلات با توزیع کننده کپسول‌های گاز در شهرستان زنجان تاکید کرد.
وی با اشاره به استاندارد نبودن جایگاه‌های فروش سوخت افزود: یکی از راه‌های حل مشکل قاچاق سوخت تجهیز و استاندارد کردن این جایگاه‌ها است.
شایان ذکر است، در این جلسه عنوان شد که طرح هادی برخی روستاها مشکل دارد و این موضوع مشکلات حادی را برای گازرسانی به روستاها را موجب شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول