اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش کلاشی جوانرود؛

جاده بیوله به پوینه افتتاح شد

خبرگزاری فارس:‌ جاده بیوله به پوینه در بخش کلاشی جوانرود با حضور نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

جاده بیوله به پوینه افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود، نماینده مردم جوانرود در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح پروژه جاده بیوله به پوینه که با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه‌، نماینده پاوه، جوانرود و اورامانات‌، فرماندار جوانرود و جمعی از مسئولان این شهرستان بر‌گزار شد، اظهار کرد: افتتاح این پروژه ثمره خون شهیدان عزیزی است که در راه انقلاب جانفشانی کردند. 
فتح‌الله حسینی ضمن قدردانی از مردم و تحقق وعده خویش مبنی بر تلاش برای سفر مقام معظم رهبری به اورامانات این سفر را منشا تحولات عظیم در این خطه دانست.
نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تلاش و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، بر دفاع از حقوق ایثارگران جنگ در دوران دفاع مقدس و حل مشکلات بسیجیان تاکید کرد.

* دولت در اجرای پروژه‌ها تبعیض قائل نمی‌شود
فرماندار جوانرود نیز در این مراسم با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و خطه اورامانات بر لزوم خدمت به خلق خدا و آبادانی تاکید کرد.
مصطفی عظیمی گفت: مشکلات مردم باید حل شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه نیز در این مراسم با تاکید بر حفظ جنگل و منابع طبیعی بر هوشیاری مردم و مسئولان در حفظ جنگل‌ها تاکید کرد. 
سلیمانی حفظ منابع طبیعی و توجه روزافزون به سرسبزی منابع طبیعی و خدادادی را خواستار شد. 
بخشدار کلاشی نیز در این مراسم عنوان کرد: روند پیشرفت در بخش کلاشی گویای این حقیقت است که دولت در اجرای پروژه‌ها به دور تبعیض و بی‌عدالتی عمل می‌کند.

* بخش کلاشی نیاز به محرمیت‌زدایی دارد
بخشدار بخش کلاشی خاطرنشان کرد: هدف مسئولان این بخش محرومیت‌زدایی و توجه بیشتر به مناطق محروم است.
وی مشکلات برق، جاده و امکانات بهداشتی را سبب مهاجرت روستاییان پوینه دانست و اظهار امیدواری کرد؛ احداث جاده پوینه موجب بازگشت روستاییان به این روستا شود.
سید‌نجیب میرانی با اشاره به حادثه دلخراش مرگ یک مادر باردار و نبودن امکانات ارتباطی، احداث این جاده را یک اقدام مهم ارزیابی کرد.
وی با تاکید بر حسن نیت مسئولان استان و شهرستان به ارائه گزارش 5 ماهه فعالیتش در این بخش پرداخت و طرح‌های هادی در روستاهای بانی‌لوان، بیوله، سیدمراد، کلاش باخان، کلاش هوش، جاده سرخبان سفلی، پروژه گردشکری در روستای سفیدبرگ و روستای شروینه را نمونه‌ای از اقدامات دولت عدالت محور دانست و بر ادامه خدمت‌رسانی به مردم انقلابی این بخش تاکید کرد.
بخشدار بخش کلاشی اظهار کرد: مردم بخش کلاشی بی‌صبرانه منتظر دیدار با مقام معظم رهبری هستند. 
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول