اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه شهید باهنر کرمان:

68 انجمن علمی در دانشگاه باهنر کرمان فعالیت دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: بالغ بر 68 انجمن علمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال فعالیت هستند.

68 انجمن علمی در دانشگاه باهنر کرمان فعالیت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد اکبری امروز در جلسه معارفه‌ دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این معاونت اظهار داشت: این امور برای همه دانشجویان وجود دارد و می‌توانند از این ظرفیت‌ برای ارتقای جامعه استفاده کنند.  
وی تصریح کرد: این ظرفیت‌ها فوق برنامه‌ای است و با توجه به رشد فرهنگ جامعه، فضای مجازی و تکنولوژی نیز رشد کرده و به این امور توجه خاصی شده است.  
اکبری خاطرنشان کرد: در امور فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان فعالیت‌هایی از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند در حیطه علاقه خود زیر نظر گروه‌های آموزشی و پژوهشی به فعالیت بپردازند.
وی با اشاره به فعالیت 68 انجمن علمی و پنج تشکل سیاسی در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: بیشتر دانشکده‌ها در این انجمن‌ها فعالیت دارند.  
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان‌ تصریح کرد: این تشکل‌ها، بزرگداشت و مناسبت‌های ملی را برگزار و دانشجویان فعال در زمینه ارتقای فرهنگ جامعه در این تشکل‌ها تلاش می‌کنند.
اکبری ابراز داشت: سازمان‌های دائمی خارج از دانشگاه مانند اداره ارشاد، هلال‌احمر، استانداری، اداره کل تبلیغات اسلامی کمک‌های شایانی در زمینه روابط صنعتی با دانشگاه داشتند. 
وی با اشاره به فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی را در این دانشگاه گفت: برگزاری یوم‌الله‌های 13 آبان، 22 بهمن، جشنواره ملی حرکت و برنامه‌های متعدد سالانه در این ‌دانشگاه توسط انجمن‌های علمی برگزار می‌شود.
اکبری تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی با محوریت این موضوع می‌توانیم فعالیت‌های فرهنگی بسیاری با همکاری سازمان‌های استان و دانشجویان فعال داشته باشیم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول