اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

احمدی‌نژاد در جمع مردم نهاوند:

نماز جلوه مشارکت در قدرت خداست/ذلت نهایی مستکبران به دست ملت ایران رقم می‌خورد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با بیان اینکه نماز جلوه مشارکت در قدرت خداست، گفت: ذلت نهایی مستکبران به دست ملت ایران و با راهبری امام عزیز حضرت مهدی(عج) رقم خواهد خورد.

نماز جلوه مشارکت در قدرت خداست/ذلت نهایی مستکبران به دست ملت ایران رقم می‌خورد
 به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به همدان، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور  ظهر امروز پنجشنبه طی سخنانی در جمع پرشور مردم نهاوند بابیان اینکه دولت با افتخار آماده انجام خدمت و نوکری مردم نهاوند است، گفت: چه افتخاری بالاتر از اینکه که کسی بتواند در خدمت مردمی باشد که خود این مردم در خدمت بالاترین و ارزشمندترین آرمانهای الهی در طول دهه‌ها و سده‌ها فداکاری کرده‌اند.
 
وی همچنین با طرح سوالی از مردم حاضر در ورزشگاه آیت‌الله علی مرادیان نهاوند پرسید که 32 سال ایستاده و تتو دهن آمریکا زده‌ایم، آیا خسته نشده‌اید؟ مردم در پاسخ گفتند که نخیر.
 
رئیس جمهور همچنین در تبیین درسی از مکتب پیامبر گرامی اسلام، نماز را جلوه پیوستن انسان به خدا و مشارکت در قدرت خدا توصیف کرد و خاطرنشان کرد: نماز انسان را از حضیض تسبیحات و خودخواهی‌ها نجات داده و اوج سعادت رهنمون می‌کند.
 
احمدی نژاد ادامه داد: کسی که اهل نماز است در برابر بی‌عدالتی‌ها می‌ایستد و افراد تحت ستم دفاع می‌کند چرا که اهل نماز اهل عزت و در برابر تحقیر انسانها می‌ایستند.
 
وی تاکید کرد: با افتخار به دنیا اعلام می‌کنم که مردم نهاوند اهل نماز، عدالت و عزت هستند.
 
رئیس جمهور صف‌آرایی اصلی همکاران را در برابر نمازگزاران دانست و خاطرنشان کرد: مستکبران همه قوم‌ها را به زانو درمی‌آورند اما در برابر جامعه نمازگزاران شکست ‌خورده‌اند.
 
احمدی‌نژاد گفت: مطمئن هستم ذلت نهایی مستکبران به دست ملت ایران و با راهبری امام عزیز حضرت مهدی(عج) رقم خواهد خورد.
 
وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ساختن ایران تصریح کرد: امروز باید دست به دست هم دهیم و ایران را بسازیم چرا که ملت ایران شایسته است در زیباترین شرایط و قله پیشرفت جهان زندگی کند که رسیدن به این نقطه نیازمند کار و تلاش است.
 
رئیس جمهور تاکید کرد: زمانی شرایط بسیار سختی بود اما پدران و مادران ما ایمان، عزت، پاکی و عشق بر محمد(ص) را سینه به سینه حفظ و به امروز ما سپرده‌اند بنابر این ما برای حفظ این میراث باید دست به دست هم دهیم و ایران را بسازیم.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه دولت موظف است موانع را از پیش پای مردم برداشته و پشتیانی کند، اشاره‌ای هم به وظایف مردم کرد و اظهار داشت: مردم نیز باید با پشتکار، آستین همت را بالا زده و برای ساختن ایران حرکت کنند چرا که ساختن یک کشور با همین گام‌های کوچک انجام می‌شود.
 
وی همچنین به دشمنی شیاطین و مستکبران با ملت ایران اشاره کرد و گفت: شیاطین نمی‌خواهند ایران ساخته شود و از ساختن ایران هراس دارند.
 
احمدی‌نژاد در ادامه تحریم‌ها بهانه‌ای برای جلوگیری از پیشرفت ایران دانست و تاکید کرد: علت دشمنی مستکبران با ملت ایران این است که آنها می‌دانند که ملت اگر حرکت کند به سرعت ایران را خواهد ساخت که ایران پیشرفته بهترین الگو برای ملت‌های جهان است.
 
رئیس جمهور در ادامه یادآور شد: دشمنان می‌دانند جوهره ملت ایران این قدرت را دارد که در کوتاه‌ترین فرصت جهان را مدیریت و مستکبران را به پایین کشیده و پرچم عدالت را بر بام جهان به اهتزاز درآورد.
 
وی تاکید کرد:‌ امروز باید دست به دست هم دهیم و ایران را بسازیم تا یک بار دیگر طعم شیرین مدیریت ملت ایران را به کام همه ملت‌های تشنه بچشانیم.
 
احمدی‌نژاد در واکنش به شعار (صل‌اله محمد نور رجایی آمد) که از سوی مردم نهاوند سر داده می شد، ابراز داشت: رجایی عزیزی بود که تا آخر الگو است و بنده خاک پای رجایی هم نیستم.

وی خطاب به شهید رجایی نیز گفت: تو در راه عزت این ملت رفتی و جانت سوخت اما بدان روح و انگیزه تو در ایران جاری است.
 
رئیس جمهور پروژ‌ه‌های مصوب دولت در طول سه دوره سفر استانی را 249 پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: 150 پروژه از این تعداد اجرایی شده و 69 پروژه در دست اجراست و همچنین برای 30 پروژه کار انجام نشده است که مشکلات و موانع آن را برطرف خواهیم کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول