اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی:

ارائه محتوای غنی فرهنگی رسالت مسئولان فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: ارائه محتوای غنی فرهنگی به نسل جوان رسالت خطیر مسئولان فرهنگی در جامعه اسلامی است.

ارائه محتوای غنی فرهنگی رسالت مسئولان فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی مشایخی در مراسم اختتامیه  همایش علمی و پژوهشی شناخت اخلاق و آداب رضوی در اراک اظهار داشت: همایش اخلاق و آداب رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی از چند سال گذشته در دستور کار استان‌های مختلف کشور قرار گرفت.
وی تصریح کرد: همایش علمی و پژوهشی شناخت اخلاق و آداب رضوی از سلسله برنامه‌های هشتمین جشنواره فرهنگی، هنری امام رضا(ع) است که با محورهای مرتبط با امام رضا(ع)، در همه استان‌های کشور جریان دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به استقبال بسیار خوب از این جشنواره بیان کرد: نقش مردم، دوستی و خدمت به مردم در رشد معنوی از دیدگاه امام رضا(ع)،‌ بررسی تاثیر اخلاق بر تربیت انسان‌ها، اخلاق فردی و اجتماعی، احسان به خویشان، همسایگان و همکاران، اخلاق در خانواده، اخلاق سیاسی و اخلاق کارگزاران و کارمندان از محورهای این همایش بود که خوشبختانه مقالات بسیار خوبی به دبیرخانه همایش پیرامون موضوعات مطرح شده ارسال شد.
مشایخی گفت: از بین مقالات ارسالی دو مقاله با عناوین جایگاه اخلاق در اندیشه امام رضا(ع) بر مبنای تحلیل محتوای رساله محض‌الاسلام و تبیین روش مناظره علمی در سیره تربیتی امام رضا(ع) به‌عنوان مقالات برتر انتخاب شدند که از نویسندگان مقالات تقدیر خواهد شد.
گفتنی است در این همایش دومین جلد کتاب اخلاق و آداب امام رضا(ع) رونمایی شد و مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی با حضور کودکان برپا شد.
انتهای پیام/ ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول