اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

آغاز فعالیت شورای هم‌ خانواده در استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در پی تشکیل سازمان صنعت، معدن و تجارت شورای هم خانواده در استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت شورای هم‌ خانواده در استان زنجان
حمید صدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:‌ هدف از تشکیل شورای هم خانواده در استان زنجان حمایت از تولید با محور صادرات است.
وی با خاطرنشان کرد: اعضای شورای هم خانواده را سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی، شرکت شهرک‌های صنعتی، بانک صنعت و معدن، خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی صنایع و معادن، سازمان نظام مهندسی معدن، اداره دخانیات، شرکت غله و خدمات بازرگانی و مجمع امور صنفی تشکیل می‌دهند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه شورای هم خانواده در پی تاسیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان زنجان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد:‌ صنعت، معدن و تجارت نقطه اتکا توسعه استان زنجان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همه مسائل و مشکلات تجار و تولیدکنندگان در شورای هم خانواده مطرح می‌شود، ادامه داد: بررسی و حل مشکلات نیز توسط این شورا انجام می‌شود.
صدری با بیان این مطلب که ایده‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید در شورای هم خانواده مطرح می‌شود، تصریح کرد: تشکیل این شورا در استان زنجان موجب توسعه و پیشرفت امور صنعت، معدن و تجارت می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری دور چهارم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان اضافه کرد:‌ اعضای شورای هم خانواده پیشنهادهای خود را با در نظر گرفتن ملموس بودن آثار توسعه‌ای به دبیرخانه شورا ارائه کنند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در رابطه با نتایج به دست آمده از تصمیمات شورای هم خانواده اظهار کرد: تصمیم‌گیری بر پایه اجماع جمعی و اصول کارشناسی اساس مصوبات این شورا است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت شورای هم خانواده در استان زنجان رفع موانع تولید بر محور صادرات است، افزود: این شورا توسعه اشتغال و افزایش درآمد خانواده‌ها را هدف‌گذاری کرده است.
این مقام مسئول تاکید کرد: در رفع موانع تولید و صادرات استان زنجان از پیشنهادهای همه متخصصین و دلسوزان علاقه‌مند به توسعه و پیشرفت استان استقبال می‌شود.
وی در نخستین جلسه آغاز به کار شورای هم خانواده در استان زنجان انجام تعاملات گسترده و ارائه راهکارهای مناسب در راستای رفع معضلات و مشکلات تولیدکنندگان و فعالان عرصه تجارت را ماموریت اصلی این شورا دانست.
صدری با اشاره به ادغام دو سازمان صنایع و معادن و سازمان بازرگانی ادامه داد: توسعه و پیشرفت تجارت و صادرات استان زنجان و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران از برنامه‌های اصلی سازمان معدن، تجارت و معدن است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول