اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

دانشجویان با تقویت ایمان دشمنان را مایوس کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان گفت: دانشجویان با تقویت ایمان و اندیشه خود دشمنان را در جنگ نرم مایوس کنند.

دانشجویان با تقویت ایمان دشمنان را مایوس کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حمید فهیمی‌راد چهارشنبه شب در مراسم توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه سیستان‌ و ‌بلوچستان اظهار داشت: با ورود به دانشگاه علاوه بر باب‌های علم و دانش، موانع‌ای هم بر سر راه دانشجویان قرار می‌گیرد که می‌خواهد آنها را به حواشی سرگرم کند.
وی افزود: یکی از حواشی مد پرستی است که این مد برگرفته از فرهنگ غرب است، که با هوشیار باشیم و با پوشش نا مناسب مروج فرهنگ بیگانه باشیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد:  رواج بی‌بند و باری در جامعه غرب نشان از فرهنگ غلط و بی‌پایه و اساس آنها دارد.
فهیمی‌راد گفت: غرب می‌خواهد با ترویج فرهنگ غلط خود در بین جوانان ما آنها را از تحصیل علم و دانش و موفقیت‌های علمی بازدارد.
وی بیان کرد: جنگ نرم 100برابر بدتر از جنگ نظامی است زیرا در جنگ نظامی صدای ابزارآلات جنگی شنیده می‌شود و مردم برای محافظت از خود آماده می‌شوند اما جنگ نرم آرام و خزنده است و به راحتی در خانه، مدرسه و دانشگاه رسوخ و کرده و اگر جوانان هوشیار نباشند، قطعا گمراه خواهند شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی غارت اندیشه‌ها و فکرها است و این جنگ برای دشمن بهتر از جنگ نظامی است زیرا قربانیان آن جوانان و آینده سازان کشور هستند.
وی با اشاره به فرهنگ غنی و تمدن ایرانی تصریح کرد: ملت ایران ملتی شریف و متمدن هستند و نیاز به فرهنگ وارداتی غرب ندارند و حساب عده‌ای مدگرا و مدپرست از جوانان پاک و مومن و دانشجویان محقق جداست.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد دانشگاه سیستان و بلوچستان طی سال‌های اخیر اظهار داشت: دانشگاه سیستان و بلوچستان بیش از 21 هزار دانشجو و  در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کاردانی،کارشناسی، ارشد و دکتری 352 کد رشته دارد.
علیرضا رضوانی افزود: سرانه فضای سبز به ازای هر دانشجو در دانشگاه سیستان و بلوچستان 35 مترمربع است که این رقم 5 برابر سرانه کشوری است.
وی از وجود چهار خوابگاه در این دانشگاه خبر داد و گفت: تمامی دانشجویان روزانه این دانشگاه از خوابگاه و امکانات مطلوب برخوردار هستند.
به گزارش فارس:  اجرای موسیقی محلی و رقص شمشیر از جمله برنامه‌های جنبی این مراسم بود.
 انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول