اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش بدمینتون بازان گسترش فولاد سهند در ارمنستان

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون باشگاه گسترش فولاد سهند با کسب هفت مدال (طلای قسمت تیمی و سه طلا و سه برنز قسمت‌های انفرادی و دو نفره) از مسابقات بین‌المللی ارمنستان به کشور بازگشت.

درخشش بدمینتون بازان گسترش فولاد سهند در ارمنستان
مسئول روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم گسترش فولاد سهند برای شرکت در مسابقات بین‌المللی بدمینتون که با حضور بازیکنانی از کشورهای آلمان، اکراین، بلغارستان، ارمنستان، گرجستان و باشگاه گسترش فولاد سهند از ایران به مدت 10 روز در مهر امسال در شهر ایروان ارمنستان برگزار شد، شرکت کرده و با کسب نتایج درخشان به تبریز بازگشت.
علی اکبرزاده افزود: تیم بدمینتون گسترش فولاد سهند که با شکست دادن حریفان خود به دیدار نهایی راه یافته بود، در فینال نیز سه بر دو تیم ملی ارمنستان را شکست داده تا قهرمان تیمی این رقابت‌ها شود.
اکبرزاده همچنین به درخشش این تیم در رقابت‌های انفرادی و دو نفره اشاره کرد و افزود: در بخش انفرادی علی هفت برادران از گسترش فولاد سهند در دیدار پایانی گورگن پوگوسیان از کشور میزبان را شکست داده و فاتح این بخش شد. در همین رده وحید باباپور با بدمینتون باز دیگری از کشور میزبان به صورت مشترک سوم شده و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.
اکبرزاده افزود: درخشش بدمینتون بازان تیم گسترش فولاد سهند در قسمت دو نفره نیز ادامه داشته و تیم وحید باباپور و علی هفت برادران در دیدار پایانی بر تیم هایق اسحاقیان ـ گورگن پوگوسیان از ارمنستان چیره شده و به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافتند. در همین رده تیم سعید حسین پور و آرمین ضرغامی نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.
تیم بدمینتون گسترش فولاد سهند متشکل از وحید باباپور، آرمین ضرغامی، سعید حسین‌پور، علی هفت برادران، ایوب غلامی به مربیگری و سرپرستی غلامرضا مددیان بزرگ در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول