اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم ملی کانوپولوی ایران خبر داد:

حضور تیم ملی کانوپولو در مسابقات کاپ جهانی تورنتو

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی کانوپولوی ایران، از حضور تیم ملی کانوپولو در مسابقات کاپ جهانی تورنتو و مسابقات جهانی اسپانیا خبر داد.

حضور تیم ملی کانوپولو در مسابقات کاپ جهانی تورنتو
مهدی مهرداد آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات آسیایی تهران نخستین مسابقه‌ای بود که از قایق‌های ون‌پایر استفاده کردیم.
وی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی کانوپولو بسیار حساس و فشرده بود، خاطر نشان کرد:‌ کسب مقام نخست در این مسابقات بعد از 12سال بسیار ارزشمند است.
کاپیتان تیم ملی کانوپولوی ایران با تاکید بر اینکه تیم‌های قدری چون ژاپن و چین ‌تایپه در این مسابقات حضور داشتند، ادامه داد: تیم ملی ایران توانست مقام نخست این مسابقات را کسب کند.
وی با بیان اینکه تیم ملی کانوپولو در حال حاضر قوی‌ترین تیم ایران در تاریخ کانوپولو کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد:‌ مسابقات آسیایی تهران با کیفیت خوبی برگزار شد.
مهرداد آذر با اشاره به برنامه‌های تیم ملی کانوپولوی ایران یادآور شد: حضور در مسابقات کاپ جهانی تورنتوی و مسابقات جهانی اسپانیا از جمله برنامه‌های آینده تیم ملی است.
وی با اشاره به حمایت خوب مسئولان ورزشی استان زنجان از ورزش کانوپولو تصریح کرد: مسئولان استان با بررسی‌های صورت گرفته در نظر دارند با استعدادیابی از بین جوانان استان ورزشکاران مستعدی را انتخاب و به مسابقات کشوری معرفی کنند.
کاپیتان تیم ملی کانوپولوی ایران با اشاره به اینکه تیم کانوپولوی استان زنجان مقام سوم دسته یک کشور را در سال 89 کسب کرد، خاطر نشان کرد:‌ با حمایت‌های صورت گرفته امیدواریم تیم استان به مقام‌های بهتری نائل شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول