اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌ابطحی در گفت‌و‌گو با فارس:

‌مردودین فتنه‌ سعی در تفرقه‌اندازی بین اصولگرایان دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: ‌مردودین فتنه‌ سعی در تفرقه‌اندازی بین اصولگرایان دارند.

‌مردودین فتنه‌ سعی در تفرقه‌اندازی بین اصولگرایان دارند
سیدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با مردودین فتنه که قصد ورود به جرگه وحدت اصولگرایان را دارند و اقداماتی نیز در این راستا انجام داده‌اند اظهار داشت: قصد مردودین فتنه ایجا تردید در اصل فتنه و همچنین سعی در تفرقه‌اندازی بین اصولگرایان به منظور عدم حضور برخی افراد در لیست اصوگرایی است.
وی با اشاره به خواسته نماینده شخصی آقایان لاریجانی و قالیباف در کمیته 8+7 تصریح کرد: در صورتی که 8+7 اضلاع اصولگرایی است، شخص نمی‌تواند در آن نماینده داشته باشد.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که قصد داشته باشیم این راه را باز کنیم بسیاری از افراد موثر در انقلاب و با سابقه خوب نیز حق دارند که در این وحدت نماینده داشته باشند و این موجب به نتیجه نرسیدن این وحدت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه می‌توان وحدت اصولگرایان را به‌گونه‌ای دیگر مانند 9+8 شکل داد، بیان داشت: 8+7 وحی منزل نیست و ما می‌توانیم گروه‌های دیگر اصولگرایی مانند جبهه ایستادگی، جبهه پایداری و دیگران را وارد گروه کنیم، تا تعداد اعضای این وحدت افزایش پیدا کند.
ابطحی در ارتباط با بحث‌های مطرح شده در مورد با اختلاف میان وحدت اصولگرایان گفت: جبهه پایداری از ابتدا به وحدت اصولگرایی اعلام کرد که سلایق مختلفی وجود دارد، زیرا که گروه‌های مختلف اصولگرایی وجود دارد.
وی افزود: در اصل قضیه همه به چهار رکن قانون اصولگرایی و 12 راهکار منشور اصولگرایی اعلام پایبندی کردند اما تلاش‌های بسیاری از سوی دیگران وجود دارد که این وحدت به وحدتی حداکثری تبدیل نشود.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش جبهه پایداری این است که وحدتی همه جانبه در وحدت اصولگرایان شکل گیرد.
وی تصریح کرد: در حالی که وحدت همه جانبه در وحدت اصولگرایی شکل نگرفت بازهم در صورتی که لیست 80 درصدی مشترک میان اصولگرایان ارائه شود، می‌توانیم امیدوارم باشیم که مجلس آینده با اکثریت اصولگرایان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول