اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

طرح محمود عباس توطئه آمریکا و اسرائیل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس‌ گفت: طرح محمود عباس توطئه آمریکا و اسرائیل‌ برای جلوگیری کردن از افکار عمومی و مخالفت‌هایی است که با جنگ‌طلبی‌های آنها می‌شود.

طرح محمود عباس توطئه آمریکا و اسرائیل است
سید‌علی‌محمد موسوی مبارکه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با طرح تشکیل کشور مستقل فلسطین که از سوی محمود عباس رهبر جنبش خودگردان فلسطین ارائه شده، اظهار کرد: فلسطین از زمانی که با ترفندهای مختلف مورد اشغال قرار گرفت تا امروز طرح‌های مختلفی درون آن پیاده شده و به اینجا رسیده که شهرک‌های بسیاری را در مناطق اشغالی ساختند.
وی افزود: در بسیاری از موارد آمریکا و کشورهای حمایت‌کننده اسرائیل با ساخت این شهرک‌ها مخالفت کردند اما این شهرک‌ها با درگیری‌های متفاوتی که ایجاد شد، ساخته شده است.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کل ‌سرزمین‌هایی که در آن‌ها این شهرک‌ها احداث شده از پایه اشکال دارد.
وی در ارتباط با طرح محمود عباس تصریح کرد: در صورتی که بر اساس این طرح قصد تجزیه فلسطین و تشکیل فلسطین جدید را داشته باشند دیگر کشوری به این نام باقی نمی‌ماند و هر زمان که اسرائیل دوباره اراده کرد همان محدودیت‌ها را برای فلسطینیان به وجود می‌آورد و به راحتی می‌تواند فلسطینیان را آواره کند.
موسوی مبارکه‌ ادامه داد: یک کشور باید به طور مستقل تمام اختیاراتش در دست باشد و بتواند تشکیل حکومت داده و امنیت را برقرار کند و توانایی برقرار کردن روابط داخلی و خارجی را داشته باشد.
وی گفت: با طرح محمود عباس این‌گونه دیگر فلسطین کشور به حساب نمی‌آید و اسرائیل به منظور کشیدن یک دیوار امنیتی به دور خود برای محافظت در مقابل این نهضت‌های بیداری شکل گرفته در منطقه تن به این کار داده است.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این عمل اسرائیل به این دلیل است که در حال حاضر موقعیت این کشور یکی پس از دیگری در کشورهای اسلامی به خطر می‌افتد.
وی افزود: اسرائیلی‌ها به دنبال این هستند که بتواند در افکار عمومی اسرائیل را به‌عنوان صلح طلب و رژیمی که به خواسته‌های مردم فلسطین احترام گذاشته و برای تشکیل کشور فلسطین در حال کمک به افکار عمومی و مجامع بین‌المللی است، بشناسانند.
موسوی مبارکه تصریح کرد: طرح محمود عباس توطئه آمریکا و اسرائیل است برای جلوگیری کردن از افکار عمومی و مخالفت‌هایی که با جنگ‌طلبی‌های آنها می‌شود ‌به ویژه اینکه نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستیم و این طرح می‌تواند سود فراوانی برای آنان داشته باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول