اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

توزیع نیروی انسانی در اسدآباد ناعادلانه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع نیروی انسانی و توسعه مدیریت در اسدآباد ناعادلانه است.

توزیع نیروی انسانی در اسدآباد ناعادلانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد اکبر رنجبر زاده ظهر امروز در شواری ادارای شهرستان اسدآباد با انتقاد از عدم جذب نیروی انسانی و توسعه نیافتگی مدیریت در اسدآباد اظهار داشت: این شهرستان در جذب نیروی انسانی در پایین‌ترین رتبه استان قرار دارد که درخواست ما از رئیس جمهور توزیع عادلانه نیروی انسانی و مدیریت بومی در ادارات است.
وی صدور مجوز استخدام برای نیروهای تخصصی را از معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رئیس جمهور درخواست کرد و گفت: جذب دو نفر نیروی انسانی و کیفی برای هر اداره در سطح شهرستان اسدآباد یک امر ضروری است.
فرماندار اسدآباد نیز با بیان این که فرمانداری این شهرستان در درجه چهارم قرار دارد، گفت: درجه این فرمانداری در مدت 20 سال اخیر هیچ گونه تغییری نکرده که درخواست ما این است که به درجه 3 ارتقا پیدا کند.
مصطفی آزادبخت با اشاره به مشکلات موجود در ادارات از جمله کمبود نیروی انسانی افزود: 14 پست خالی هم اکنون در فرمانداری و بخشداری پیرسلمان وجود دارد.
وی ارتقای درجه فرمانداری، تأمین نیروی انسانی و چارت سازمانی برخی ادارات، ارتقای نمایندگی ادارات اوقاف، صنایع و معادن، حمل و نقل، غله، مسکن و شهرسازی به اداره را از معاون توسعه مدیریت درخواست کرد.
امام جمعه اسدآباد هم سفر رئیس جمهور به استان همدان را مایه مباهات و برکت دانست و گفت: یکی از شعارهای دولت نهم و دهم ولایت مداری و توجه به امورات مردم است.
حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به رهنمودها و سخنرانی‌های اخیر مقام معظم انقلاب تصریح کرد: بیداری اسلامی در جهان اسلام رخ داده است که چشم همه مسلمانان به سوی ولایت فقیه است و ایشان در کنفرانس‌ها و بیانات خود، با قدرت و شجاعت قدرت انقلاب را به نمایش گذاشته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول