اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس:

کارخانه تعمیر لوکوموتیو بافق جابه‌جا نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس گفت: شایعه جابه‌جایی کارخانه تعمیر لوکوموتیو بافق به سیرجان از سوی مدیرعامل راه آهن کشور تکذیب شد.

کارخانه تعمیر لوکوموتیو بافق جابه‌جا نمی‌شود
کاظم فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: در دیدار با مدیرعامل راه آهن کشور مسائل و مشکلات کارخانه تعمیر لوکوموتیو بافق و دیگر مسائل مرتبط با راه آهن استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به مصوب شدن توسعه کارخانه تعمیرات لوکوموتیو بافق همچنین ضرورت وجود این کارخانه و اختصاص اعتبار برای ایستگاه راه آهن در این شهرستان، شایعات مربوط به انتقال این کارخانه به سیرجان در دیدار با مدیرعامل راه آهن کشور مطرح و از طرف وی تکذیب شد.
فرهمند بیان کرد: با توجه به سابقه زیاد راه آهن در بافق و اشتغال بسیاری که در این توسط کارخانه یاد شده ایجاد شده است، نه تنها جابجایی آن به صلاح منطقه نیست بلکه باید زمینه توسعه آن را نیز فراهم آورد.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس یادآور شد: با توجه به اینکه بافق محل مناسبی برای وجود این کارخانه است، توسعه آن در اولویت قرار دارد اما با توجه به سیاست‌های دولت در واگذاری امور به بخش خصوصی، این کار باید توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صورت بپذیرد.
وی خاطرنشان کرد: راه آهن کشور در این زمینه آمادگی خود را برای واگذاری زمین و ارائه تسهیلات به میزان لازم برای حضور سرمایه‌گذاران اعلام کرده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول