اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی گران شدن قیمت تخم‌مرغ؛

با محتکران تخم‌مرغ به شدت برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هر گونه انبار و نگهداری غیرمتعارف تخم‌مرغ احتکار محسوب شده و با محتکران برابر مقررات برخورد می‌شود.

با محتکران تخم‌مرغ به شدت برخورد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سیروس شاه‌غیبی بعداز ظهر امروز در جلسه شورای کنترل و نظارت بر بازار استان با اعلام این خبر، گفت: در روزهای اخیر بیشترین تغییرات قیمتی مربوط به تخم‌مرغ بوده است که از جمله دلایل آن کم شدن تولید و برهم خوردن عرضه و تقاضا در سطح بازار است.
شاه‌غیبی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده فی‌مابین وزارتخانه‌های صنعت ،معدن و تجارت و جهاد کشاورزی واردات تخم‌مرغ از مرز رسمی باشماق با هماهنگی اصاف و تجار استان به زودی انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: به زودی با انجام واردات این قلم کالای پرمصرف و بازرسی‌های دقیق، قیمت تخم‌مرغ در سطح کشور و به تبع آن در استان کنترل و به نگرانی‌های مردم پایان خواهیم داد.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است و از امروز هر گونه نگهداری و انبار تخم‌مرغ در سردخانه‌ها و انبارهای نگهداری تخم‌مرغ به عنوان احتکار قلمداد می‌شود و با هماهنگی‌های به عمل آمده با تعزیرات حکومتی با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
رئیس دامپزشکی شهرستان سنندج در ادامه گفت: از 11 واحد تولیدی مرغ‌تخم‌گذار در استان کردستان 6 واحد آن فعال بوده و متاسفانه با کاهش 35 درصدی این کالای اساسی و پرمصرف مردم در استان مواجه شده‌ایم. 
عابد نمدی افزود: در راستای برخورد با متخلفین بازرسان این سازمان 11 پرونده تخلفاتی را تشکیل داده‌اند که برای رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
انتهای پیام/ص30
 
 
 
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول