اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

احمدینژاد در جمع مردم رزن استان همدان:

ماموریت امروز ساختن ایران است

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد ماموریت امروز را ساختن ایران برشمرد و گفت: ساختن ایران شکر نعمت است.

ماموریت امروز ساختن ایران است
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان همدان، ‌محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور که در جمع ‌مردم شهرستان رزن سخن می‌گفت، با اشاره به درسی از مکتب رسول گرامی اسلام گفت که طبق فرمایش قرآن شکر نعمت‌ها باعث افزایش نعمت خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده درست از اندیشه موجب بزرگی انسان خاطرنشان کرد: اگر کسی از نعمت‌های خداوند برای خدمت به بندگان خداوند و در راه خداوند استفاده کند، خداوند این نعمت‌ها را برکت خواهد داد.

رئیس جمهور همچنین یادآور شد: پیامبر فرموده‌اند راه استفاده بیشتر از نعمت‌ها خداوند شکر نعمت است اما شکر نعمت به آن است که انسان از نعمت‌ها در مسیر رضایت الهی استفاده کند.

احمدی‌نژاد هدایت الهی را بالاترین نعمت خداوند برشمرد و اظهار داشت: اگر کسی در این دنیا زندگی و از همه نعمت‌ها بهره ببرد و در اوج ثروت و قدرت جهانی هم بنشیند اما در مسیر صراط مستقیم الهی حرکت نکند، در مسیر سقوط و نابودی است.

وی ادامه داد:‌ ملت ایران و پیشاپیش آنها مردم عزیز شهرستان رزن شاکر نعمت‌های الهی و در مسیر پیامبر و آل پیامبر و مسیر ولایت و صراط مستقیم الهی تا آخر حرکت خواهند کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه مشکلات جامعه بشری به خاطر ناشکری است، گفت: وضعیت امروز دنیا را ببینید؛ ظلم‌ها، جنایت‌ها، فاصله طبقاتی و فقری که امروز در دنیا است، همه به خاطر ناشکری عده‌ای است.

احمدی‌نژاد یادآور شد: اگر رئیس دولت قبلی آمریکا شاکر نعمت خداوند بود یعنی از قدرت سیاسی و اقتصادی در مسیر الهی استفاده می‌کرد امروز دنیا با این وضعیت بسیار مایوس‌کننده و خشن نبود.

وی اظهار داشت: امروز ثروت ملت‌ها به اسلحه تبدیل می‌شود و این ناشکری نعمت است و موجب جنگ و کشتار می‌شود.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود گفت: در این فضای معطر انقلاب اسلامی مردم رزن استعداد آن را دارند که صدها و هزاران دانشمند بزرگ و انسان برجسته به جامعه ایران ارزانی کنند.

احمدی‌نژاد ماموریت امروز را ساختن ایران برشمرد و گفت: ساختن ایران شکر نعمت است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما ایجاد مسکن و اشتغالزایی است، خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که در پایان دولت کار ناتمامی برای دولت‌های آینده باقی نماند.

رئیس جمهور در خصوص مصوبات دور اول، دوم و سوم نیز یادآور شد: از 239 پروژه مصوب در سه دوره از سفرهای استانی 139 پروژه اتمام، 74پروژه در دست اجرا و 26 پروژه بدون هیچ کاری مانده است که باید به آن رسیدگی شود و ما در دولت تصمیماتی برای آن اتخاذ خواهیم کرد.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود شهرستان رزن را یار کهن و خاستگاه مردان و زنان موثر در تاریخ ایران زمین دانست و خاطرنشان کرد: مردم رزن با ایمان ناب، اخلاص و کار و تلاش و وحدت و همبستگی همواره برای ملت ایران موجب نفع و نعمت بوده‌اند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول