اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

احمدی نژاد در جمع مردم همدان-2

خودخواهی عده‌ای جاهل منشاء مشکلات ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: همه مشکلات بشر چه مشکلات کلان در سطح بین‌الملل و چه مشکلات ملت‌ها حتی ملت ایران ناشی از خودخواهی و خودپرستی عده‌ای جاهل است.

خودخواهی عده‌ای جاهل منشاء مشکلات ایران است
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد در ادامه سخنانش در جمع مردم همدان اظهار داشت: عبودیت خدا یعنی عبور از ظلمت به سوی نور که هجرت حقیقی انسان و عبور از خود و رسیدن به خداست و رمز آن در عبودیت و نقطه اوج آن در نماز است.

وی افزود: مشکلات جامعه بشر از ابتدا تا امروز حاصل دلبستگی به دنیا و زمین و اسارت‌های در خودبینی و خودپرستی و حاصل انسان‌های اصیل و خودپرست و خودخواه است.

رئیس جمهور گفت: وضعیت نابسمان امروز دنیا انسان را در شرایط بدی قرار داده و نمود آن بروز جنگها و رفتار آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است و شاهد فقر حاکم بر جهان و شکاف طبقاتی و کشتارها از ناحیه خودخواهی و انسان‌های مانده درخودپرستی هستیم.

احمدی نژاد افزود: رئیس جمهور آمریکا مجری سیاست‌های کسانی است که در پشت پرده برای پرکردن جیبها و غارت ثروت ملتها و تسلط بر خاورمیانه نقشه می کشند.

وی ادامه داد: آنها برای رسیدن به امیال شیطانی خود ماجرایی به نام تخریب برج‌های دوقلو در 11 سپتامبر طراحی کردند و بعد با کمک جریان رسانه‌ای شیطانی آن را تبدیل به حماسه علیه ملتها و جریان تاریخی علیه حق طلبان و مظلومان کردند و بهانه‌ای برای پرکردن جیب سرمایه داران سیری ناپذیر و حمله و اشغال عراق و افغانستان قرار دادند.

رئیس جمهور تصریح کرد: دنیا آرام آرام متوجه فریب نظام سلطه شد و کار آنها را محکوم کرد و آنها وقتی متوجه شدند در سیاست‌های خود شکست خورده اند به جای توبه و عذرخواهی و تغییر سیاست‌های غلط، چهره و ماسک و ادبیات خود را عوض کردند.

احمدی نژاد افزود: آنها گفتند ما در افغانستان و عراق اشتباه کردیم می‌خواهیم صحنه را به کسی بسپاریم که این موضوع را جبران کند و بعد با تبلیغات گسترده سعی کردند شخصیت‌پردازی کنند تا تصویر زشتی که از آنها در ذهن ملتها به وجود آمده اصلاح کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری تحت تأثیر فریب جدید آنها قرار گرفتند اما مدتی بعد از آمدن گروه و فرد جدید، وقتی در حرف‌هایشان کنجکاو و عمیق شدیم و آنها را تجزیه و تحلیل کردیم فهمیدیم منظورشان از اشتباه خواندن رفتار دولت‌های قبلی پشیمانی از حمله به ملتها نبود.

رئیس جمهور تصریح کرد: منظور آنها این بود که رئیس جمهور قبلی  اشتباه کرد و نتوانست برنامه‌های نظام سلطه را کامل اجرا کند و عراق و افغانستان را کاملا تحت سلطه آمریکا و سرمایه‌داران درآورد.

احمدی نژاد افزود: آنها نقشه می کشند و جنگ برپا می‌کنند تا اسلحه بفروشند و کشورها را تخریب کنند و ثروت ملت‌ها را چپاول کنند و بعد کشور مورد هجوم را بازسازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اینها کسانی هستند که به جای عبودیت خدا و تسلیم شدن در برابر خدا تسلیم هوای نفس و خودخواهی‌ها و خودپرستی‌ها و تسلیم شیطان شدند.

"امروز همه مشکلات بشر چه مشکلات کلان در سطح بین‌الملل و چه مشکلات ملتها حتی ملت ایران ناشی از خودخواهی و خودپرستی عده‌ای جاهل است که به جای عبودیت خدا به عبودیت نفس خود مشغول هستند.

رئیس جمهور گفت: ملت ایران و پیشاپیش آنها مردم همدان اهل عبودیت ، ایمان و عشق به ارزش های الهی و ایستادگی در برابر طاغوت و خودپرستان جهان هستند.

احمدی نژاد افزود: مردم همدان پیشاپیش ملت در تفسیر و ترویج و ترسیم راه نورانی رسیدن به خدا هستند و می بینیم که این سرزمین مهد پرورش انسان‌های بزرگ و تاریخ ساز است.

وی دلیل اثبات این سخن خود را وجود مردان ماندگار در تاریخ همدان ذکر کرد و متذکر شد: تقدیم بیش از 7هزار شهید که حجاب‌ها را دریدند و به آزادی مطلق و اوج ملکوت رسیدند و 19هزار جانباز و بیش از هزار آزاده در راه دفاع از کشور، نشانه عظمت، ایمان و بزرگی مردم این دیار است.

ادامه دارد...
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول