اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال؛

مرکز شبانه‌روزی چانف نیکشهر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایرانشهر و نیکشهر در مجلس گفت: تا پایان سال‌جاری، مرکز شبانه‌روزی چانف با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مرکز شبانه‌روزی چانف نیکشهر به بهره‌برداری می‌رسد
محمدقیوم دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: مرکز شبانه‌روزی چانف با 5 هزار مترمربع زیربنا شامل فضای آموزشی، سلف سرویس، سرایداری و سالن ورزشی و نمازخانه است که با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال و پیشرفت 45 درصدی در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع در حال احداث است و تا پایان سال‌جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: ایجاد راه‌های روستایی و اتصال بخش لاشار به شهرستان سرباز و بخش مرکزی در زمینه توسعه این بخش بسیار مهم است.
نماینده مردم ایرانشهر و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازگشایی راه مته‌سنگ به محنت با 12 کیلومتر و با هزینه صرف شده بیش از 15 میلیارد ریال و پیشرفت بیش از 80 درصد تا سال آینده انجام می‌شود.
دهقانی گفت: یکی دیگر از پروژه‌های مهم این بخش، راه چانف به محنت و کهیری بوده که در حال احداث است.
وی اضافه کرد: مجتمع آبرسانی به 50 روستای بخش لاشار از موارد مطالعاتی است که از مسئولان خواسته می‌شود در زمینه اختصاص اعتبار لازم برای اجرا و اتمام این پروژه همکاری کنند.
نماینده مردم ایرانشهر و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آب شرب روستایی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکلات مردم بخش لاشار است که از دولت می‌خواهیم نسبت به این معضل بزرگ هر چه سریع‌تر اقدام کند.
دهقانی افزود: مردم لاشار نیز همچون سایر بخش‌ها و شهرهای گرمسیری استان از تعرفه سنگین برق گلایه‌مندند که جا دارد مسئولان وزارت نیرو به فکر این مناطق باشند و تعرفه برق را از شش ماه به 9 ماه گرمسیری تغییر دهند تا مردم بیشتر از این دچار مشکل و قطعی برق نشوند.
وی یادآور شد: بخش لاشار شهرستان نیکشهر در حاشیه محور ترانزیتی و خط راه آهن قرار گرفته که از نظر موقعیت از جایگاه مناسبی برای رشد و توسعه بیشتر برخوردار است، از این رو دولت برای پیشرفت این بخش، طرح‌های بزرگی را در دست اجرا دارد.
نماینده مردم ایرانشهر و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه امسال اعتبار بسیار خوبی برای توسعه و عمران بخش لاشار در نظر گرفته شده و 31 پروژه که بیشتر آنها در حال اجرا و آماده بهره‌برداری هستند از محل این اعتبارات ساخته می‌شوند.
دهقانی افزود: اختصاص میزان 65 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و عمران این بخش در سال‌جاری می‌تواند گام مهمی در راستای پیشرفت منطقه باشد.
وی گفت: احداث سالن ورزشی برای جوانان و نوجوانان، ایجاد راه‌های روستایی و آسفالته، خرید محصولات کشاورزی به ویژه خرمای لاشار و نیز ایجاد اشتغال برای جوانان از مواردی است که همواره مورد تأکید قرار دارد.
نماینده مردم ایرانشهر و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام دولت از احداث پست مسکوتان بسیار ستودنی است و از مسئولان خواسته می‌شود نسبت به احداث پست برق چانف که مصوب شده هر چه زودتر اقدام کنند تا از افت ولتاژ برق و مشکلات مردم منطقه جلوگیری به عمل آید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول