اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری کردستان خبر داد:

خط‌کشی 3150 کیلومتر از محورهای مواصلاتی کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری کردستان از خط‌کشی 3 هزار و 150 کیلومتر طول از محورهای استان کردستان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

خط‌کشی 3150 کیلومتر از محورهای مواصلاتی کردستان
عطاءالله قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و تلفات و افزایش دید رانندگان به ویژه در شب در محورهای کردستان 3 هزار و 150 کیلومتر عملیات خط‌کشی انجام شده است.
وی 6 هزار متر خطوط عرضی کاهنده سرعت را از دیگر عملیات‌های انجام شده در این راستا برشمرد و افزود: 4 هزار مترمربع خط‌‌نوشته نیز به منظور هشدار به رانندگان در بحث سرعت در تقاطع مختلف استان انجام شده است.

*‌ نصب 104 هزار تابلو و علایم ایمنی در جاده‌های کردستان
مدیرکل راه و ترابری کردستان در ادامه از نصب بیش از 104 هزار انواع تابلو و علایم ایمنی در محورهای استان در طول شش ماه نخست سال‌جاری خبرداد.
قادری از تأمین ایمنی و ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها به عنوان اصلی‌ترین وظیفه راه و ترابری نام برد و خاطرنشان کرد: به همین منظور هر ساله و به صورت مستمر یکسری اقدامات از جمله نصب تابلو و علایم ایمنی، نصب گاردریل و رفع تجاوز به حریم، ایجاد خط‌کشی، آشکارسازی نقاط پرحادثه و ایجاد روشنایی در سطح جاده‌های استان صورت می‌گیرد.
به گفته وی، تمامی این اقدامات نقش اساسی در تأمین و افزایش ایمنی ترافیک و عبور و مرور روان جاده‌ها دارد.
مدیرکل راه و ترابری کردستان خاطرنشان کرد: در طول شش ماه نخست امسال تا کنون یک‌هزار و 199 متر تابلو اطلاعاتی، یک هزار و 271 عدد تابلو اخطاری، یک هزار و 295 عدد تابلو انتظامی، 15 هزار و 391 عدد تابلو بال کبوتری و مسیرنما، 85 هزار و 110 عدد بازتاب چشم‌گربه‌ای تهیه و در محورهای مواصلاتی نصب شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول