اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

آلیا در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد:

تلاش غرب برای انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی/انقلابیون مراقب نفوذیها باشند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، هدف امریکا و غرب از ایجاد انحراف در قیام‌های منطقه را "ایجاد اهداف کاذب" در صفوف انقلابیون عنوان کرد و گفت: آمریکا و اروپا 'تغییر ماهیت' قیام‌ اسلام‌خواهانه ملت‌ها و ایجاد 'انحراف در جهت‌گیری' انقلابیون را نشانه رفته‌اند.

تلاش غرب برای انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی/انقلابیون مراقب نفوذیها باشند
فاطمه آلیا نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به موج بیداری اسلامی، گفت: از نگاه تحلیل‌گران و اندیشمندان سیاسی تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا متأثر و الگوگرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران دارای مختصات خاص خود است، انقلابی که از سال 42 آغاز، در سال‌های تبعید رهبر کبیر انقلاب ادامه داشته و در سال 57 به پیروزی نهایی رسید و در این سیر توده‌ها و اقشار مختلف ملت ایران و ملت‌های منطقه را بیدار کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: انقلاب ایران انفجار نوری بود که خروجی و نتیجه آن در منطقه به وضوح قابل مشاهده است؛ نور انقلاب اسلامی امروز در منطقه تابیده و ملت‌ها تحت تاثیر آن قیام کرده‌اند.

* انقلابیون با تطمیع و تزویر عقب‌نشینی نخواهند کرد

آلیا ادامه داد:‌ ویژگی قیام‌های منطقه و مطالباتی که ملت‌ها دارند، نشان می‌دهد که مطالبات آنها، مطالباتی عمیق و اسلامی است؛ قیام ملت‌های منطقه با وعده‌های مادی فروکش نخواهد کرد و انقلابیون با تطمیع و تزویر عقب‌نشینی نخواهند کرد.

"استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همراه با لابی‌های صهیونیسم و انگلیس، موجودیت خود را با امواج بیداری اسلامی در خطر می‌بینند، لذا در راستای ایران هراسی و اسلام هراسی گام برداشته و در این مسیر برای خود نقشه راه ترسیم کرده است."

وی خاطرنشان کرد: ‌بخشی از نقشه راه آمریکا و غرب در برابر موج بیداری اسلامی، مصادره این انقلاب‌هاست و آنها در این مسیر اقداماتی همچون تشکیل گروهک‌های نفوذی، مداخله در قیام‌ها، رخنه در رأس هرم هدایت انقلاب‌ها و همچنین اعلام حرکت ملت‌ها با هدف دموکراسی‌خواهی به سبک غرب، است. 

* آمریکا با رخنه در صفوف انقلابیون قصد دارد که خاستگاه انقلاب‌ها را غرب و هدف آنرا دموکراسی غربی جلوه دهد 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا و غرب با رخنه در صفوف انقلابیون قصد دارند که خاستگاه انقلاب‌ها را غرب و هدف آنرا دموکراسی غربی جلوه دهند، تاکید کرد: این هدف آمریکا و غرب در سخنان اخیر رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا، سفرها و مأموریت‌های ویژه نمایندگان اروپا و آمریکا به منطقه، مشاهده کرد.

آلیا اضافه کرد: هدف اصلی آمریکا از مصادره انقلاب‌های منطقه مقابله با ایران است چرا که غرب از صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه وحشت دارد، لذا اگر آنها با مصادره انقلاب‌ها و قیام‌های منطقه بتوانند موفقیتی برای خود کسب کنند، قیام‌های منطقه را آغاز حرکت ملت‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران معرفی خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این توطئه آمریکا و اروپا حاصل تشکیل اتاق فکرهای متعدد است که در صورت تحقق آن عملیات روانی شدیدی علیه انقلاب اسلامی شکل خواهد گرفت.

* نقشه راه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی و وظایف فتنه‌گران در نقشه جدید

نماینده مردم تهران در مجلس، اقدامات گروهک‌های تروریستی و فتنه‌گران علیه ملت و نظام اسلامی که با هدایت آمریکا و اروپا انجام می‌شود را از جمله بخش‌های دیگر نقشه راه آمریکا علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان قصد دارند که با خدشه‌دار کردن وحدت مردم ایران، اعلام کنند که قیام ملت‌های منطقه به ایران اسلامی هم رسیده است.

آلیا همچنین اظهار داشت: در این مسیر دشمنان از یکسری اتفاقاتی که در کشورهای زیادی تاکنون رخ داده هم سوء‌استفاده می‌کنند که از این جمله می‌توان به تخلف مالی اخیر اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: تخلف مالی در ایران که امروز دستمایه ایجاد انحراف در بیداری اسلامی منطقه قرار گرفته است، با تخلفات مالی‌ای که در غرب واقع می‌شود، تفاوت زیادی دارد؛ نظام‌های مالی غرب فاسد هستند اما در ایران اسلامی سه قوه ضمن اعلام برائت از فساد اخیر، قاطعانه در برابر این گونه مفاسد ایستاده‌اند.

* اختلاس مالی اخیر نمی‌تواند به دستمایه عملیات روانی طراحی شده غرب علیه انقلاب اسلامی تبدیل شود
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اختلاس مالی اخیر نمی‌تواند دستمایه عملیات روانی طراحی شده علیه انقلاب اسلامی که به منظور منحرف کردن بیداری اسلامی توسط دشمنان اجرا می‌شود، باشد و آنها در این مسیر قطعا با شکست مواجه خواهند شد.

آلیا در پایان این گفت‌وگو تصریح کرد: بیداری اسلامی ملت‌های غیر مسلمان را هم بیدار کرده چرا که حق‌طلبی، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی مفاهیمی هستند که در ذات انسان‌ها وجود داشته و مسلمان و غیر مسلمان در مورد آنها با یکدیگر اشتراک نظر دارند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول