علی خانقائی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: رتبه بندی شرکتهای مسافربری ابزار مناسبی برای ایجاد یک رقابت سالم و ارتقا سطح خدمات در بخش مسافری خواهد بود.
وی افزود: در طرح رتبه بندی شرکتها مواردی از قبیل تعداد ناوگان ملکی، تأسیسات زیربنایی شرکتها، عمر ناوگان ملکی، میزان و توان سرمایه گذاری شرکتها، نحوه ارائه خدمات و برنامههای شرکتها در زمینه افزایش خدمات به مسافران مورد توجه قرار میگیرد.
معاون حمل و نقل و پایانههای سیستان و بلوچستان بیان کرد: ایجاد رقابت سالم در بخش مسافری، ارتقا سطح خدمات و افزایش آزادی عمل برای مسافران در انتخاب شرکت و تهیه بلیت آسان از مزایای عمده این طرح است.
خانقائی ادامه داد: محدوده فعالیت شرکتها و حدود آن بر اساس رتبه مشخص شده و در بلند مدت شرکتهایی که نتوانند به نحو مؤثر فعالیت کرده خود به خود از چرخه حمل و نقل خارج میشوند.
وی خاطرنشان کرد: ثابت نبودن رتبه شرکتها ازدیگر مزایای اجرای طرح رتبه بندی شرکتها است.
معاون حمل و نقل و پایانههای سیستان و بلوچستان یادآور شد: میزان ارائه تسهیلات و اهمیت شرکتها در چرخه حمل و نقل بر اساس رتبه شرکت بوده و شرکتها با کسب امتیازات بیشتر و ارائه خدمات مناسبتر میتوانند رتبه خود را ارتقا دهند.
خانقائی اضافه کرد: همان طوری که کسب امتیاز منفی در صورت تخلف و حوادث جادهای خودروهای زیر پوشش و غیره میتواند باعث تنزیل رتبه شرکت شود.
انتهای پیام/م30
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.