اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 رشته صورت می‌گیرد؛

رقابت 5 دو و میدانی‌کار قمی در مرحله دوم لیگ کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از حضور پنج دو و میدانی کار قمی در دومین مرحله پیکارهای لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

رقابت 5 دو و میدانی‌کار قمی در مرحله دوم لیگ کشور
علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه مرحله دوم مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاهی کشور از فردا آغاز می‌شود، تصریح کرد: طبق اعلام فدراسیون دو و میدانی کشورمان، دو و میدانی‌کاران شرکت‌کننده در لیگ در مجموعه آفتاب انقلاب تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی اضافه کرد: مرحله دوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور از روز پنج‌شنبه چهاردهم مهر ماه به مدت دو روز در حالی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و تختی تهران برگزار می‌شود که با یک تغییر نسبت به مرحله نخست، در این مرحله از رقابت‌ها، پنج دو و میدانی‌کار قمی برای کسب مقام به مصاف حریفان می‌روند.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: میلاد دریساوی در ماده پرش سه گام، علی ذاکری در ماده 400 متر، وحید رضایی در ماده 200 متر و همچنین محمد سهرابی و احمد ابراهیمی، ترکیب پنج نفره تیم اعزامی تیم هیئت دو و میدانی استان قم به این مرحله از مسابقات را تشکیل می‌دهند.
وی تصریح کرد: تیم هیئت دو و میدانی استان قم نسبت به مرحله قبل رقابت‌ها یکی دو تغییر در ترکیب خود داشته است تا در مرحله دوم بتوانیم با توجه به تمرینات خوبی که تیم پشت سر گذاشته و آمادگی خوبی که نفرات تیم دارند، به نتایج خوبی دست یابیم.
رضایی در ادامه به نتایج کسب شده در مرحله نخست مسابقات فصل جدید لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور از سوی دو و میدانی کاران قمی اشاره کرد و افزود: برترین‌های دو و میدانی کشور در مرحله قبل بزرگترین رویداد این رشته ورزشی یعنی لیگ باشگاه‌های کشور حضور یافته بودند که در این بین درخشش نفرات اعزامی تیم قم نیز قابل توجه بود.
وی ادامه داد: مرحله نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان با استقبال خوب ورزشکاران و تماشاگران در رشته‌ها و مواد مختلف دو و میدانی در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور 298 ورزشکار در قالب 29 باشگاه و دسته‌های آزاد حضور داشتند که حاصل تلاش نفرات اعزامی هیئت دو و میدانی قم به این مرحله کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای پرش سه گام شد.
وی عنوان کرد: این مسابقات در 23 ماده با حضور مدعیان در حالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید، که از بین شش دو و میدانی کار قمی اعزامی به لیگ، میلاد دریساوی پدیده دو و میدانی قم در سال‌های اخیر موفقیت‌آمیز عمل کرد.
رضایی اظهار کرد: دریساوی در پیکارهای ماده پرش سه گام با رکورد 36 متر و 15 سانتی‌متر در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا بدین شکل تیم دو و میدانی قم با دست پر در مرحله نخست لیگ دو و میدانی به کار خود پایان دهد.
وی همچنین به نتایج مرحله نخست و رده‌بندی تیمی اشاره کرد و بیان داشت: تیم دو و میدانی باشگاه نفت تهران در مرحله نخست مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی رسید، ذوب آهن اصفهان دوم شد و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در رده سوم قرار گرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول