اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه برگزار می‌شود؛

مسابقات انتخابی تیم منتخب بوکس آبادان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس آبادان از برگزاری مسابقات انتخابی رقابت‌های بوکس شکست حصر آبادان در روز جمعه این هفته خبر داد.

مسابقات انتخابی تیم منتخب بوکس آبادان
محمد آسوبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: رقابت‌های بوکس شکست حصر آبادان از روز ششم آبان ماه، با حضور 32 استان کشور و با هدف انتخاب بازیکنان برتر تیم ملی در آبادان برگزار می‌شود.
وی در همین خصوص اضافه کرد: این مسابقات به مدت پنج روز در سالن ولیعصر آبادان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت بوکس آبادان افزود: سالن ولیعصر آماده برگزاری رقابت‌ها بوده و یک هفته قبل از شروع مسابقات محل برگزاری در اختیار هیئت بوکس قرار گرفته تا تمهیدات لازم جهت میزبانی مناسب صورت گیرد.
وی از حضور تیمی با عنوان منتخب آبادان در این مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی آبادان در این مسابقات تیمی منتخب از این شهرستان به همراه تیم منتخب استان به عنوان دو نماینده خوزستان در این بازی‌ها حاضر می‌شوند.
آسوبار تصریح کرد: تیم‌های خارجی با توجه به درگیر بودن با مسابقات انتخابی المپیک لندن از حضور در این دوره از بازی‌ها عذرخواهی کردند.
وی در ادامه از برگزاری مسابقات انتخابی تیم آبادان برای حضور در مسابقات یادواره پنج مهر گفت و افزود: این مسابقات روز جمعه همین هفته در سالن بوکس شهرستان آبادان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت بوکس آبادان اضافه کرد: 10 بوکسور آبادانی روز جمعه از میان ورزشکاران برتر تیم‌های مخابرات، پتروشیمی، پالایش نفت و آذرپیکان آبادان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب می‌شوند.
انتهای پیام/ص30
 
 

 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول