اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هنرمندان حوزه هنری انجام شد؛

راهیابی 3 اثر از سمنان به جشنواره مهد پایداری‌

خبرگزاری فارس: سه اثر از هنرمندان حوزه هنری استان سمنان به جشنواره "مهد پایداری" راه یافت.

راهیابی 3 اثر از سمنان به جشنواره مهد پایداری‌
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سه اثر از هنرمندان دفتر آفرینش‏های ادبی حوزه هنری استان سمنان به نهمین جشنواره ملی شعر و داستان جوان «مهد پایداری» راه یافت.
رسول گلپایگانی با اثر «نیمکت» در بخش شعر آزاد، سیدعمادالدین قریشی با اثر «قصه‏های دیروز برای بچه‏های امروز» در بخش داستان کوتاه و نیره کاشی با اثر «من بودم و صدای سکوتی چقدر خوب» در بخش شعر کلاسیک به بخش مسابقه نهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان «مهد پایداری» راه یافتند.
هدف از این جشنواره که از سوی مرکز آفرینش‏های ادبی حوزه هنری کشور و با همکاری حوزه هنری استان ایلام برگزار می‏شود، کشف استعدادهای برتر جوانان در حوزه شعر و داستان است.
نهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان «مهد پایداری» با موضوعات آزاد و بیداری کشورهای اسلامی در بخش شعر و داستان و در قالب های شعر آزاد، شعر کلاسیک، شعر کودک و نوجوان و داستان کوتاه، داستان بلند و داستان کودک و نوجوان، به میزبانی استان ایلام و در روزهای 17 و 18 مهرماه سال جاری برگزار می‏شود.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول