اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد خراسان رضوی:

فرهنگسرای زیارت در افزایش معارف مردم نقش بسزایی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: فرهنگسرای زیارت می تواند در بالابردن معارف مردم نسبت به امام رضا(ع) نقش بسزایی داشته باشد.

فرهنگسرای زیارت در افزایش معارف مردم نقش بسزایی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگسرای زیارت، جواد جعفری اظهار داشت: در شهری که همه مسافران آن به قصد زیارت وارد آن می‌شوند و با توجه به نقش حضرت رضا(ع) در جامعه ولایت‌مدار ایران اسلامی، جای فرهنگسرایی با موضوع زیارت خالی بود.
وی با بیان اینکه احداث فرهنگسرای زیارت، کاری ضروری و ارزشمند است،گفت: البته محتوای این مجموعه باید به گونه‌ای باشد که ارائه دهنده فرهنگ و معارف رضوی، ارزش‌های اسلامی و محصولات فرهنگیی باشد که در حوزه فرهنگ رضوی است.
جعفری ادامه داد: به طورکلی این فرهنگسرای و پارک موضوعی باید بتواند تا معارف مردم را نسبت به امام رضا(ع) بالا ببرد و به ارتقاء آداب زیارت کمک کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه اقلام فرهنگی بسیار کم کار شده و بسته‌های مناسبی تهیه نشده است، تصریح کرد: اگر در این مسیر کارهای بیشتری انجام شود، قطعا زائران از آن استقبال خواهند کرد.
جعفری افزود: فرهنگسرای زیارت در این خصوص نیز می تواند کارهای قابل توجهی انجام دهد و بسته های فرهنگی را به عنوان سوغات معنوی در اختیار زائران و مسافران قرار دهد. 
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول