اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

هجوم و دفاع در جنگ نرم باید شبانه‌روزی باشد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: اگر هجوم و دفاع ما در دفاع مقدس با استفاده از تاکتیک شبانه بود، امروز در جنگ نرم هجوم و دفاع ما به دشمن باید شبانه‌روزی باشد.

هجوم و دفاع در جنگ نرم باید شبانه‌روزی باشد
به گزار ش خبرگزاری فارس از قم، ‌رضا حافظی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سایت عقیله وابسته به کنگره ملی حضرت حضرت زینب(س) که به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) در ساختمان بسیج جامعه زنان قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: از ابتدای خلقت تاکنون همیشه مبارزه‌ای بین حق و باطل وجود داشته است که این روند ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه جنگ همیشه با زندگی بشر همراه بوده است، تصریح کرد: هیچ حوزه‌ای به اندازه حوزه نظامی در جهان پیشرفت نداشته است.
جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه سلاح‌ها در جنگ جهانی دوم کلاسیک بود و پس از جنگ جهانی دوم انقلابی در پیشرفت سلاح‌های نظامی به‌وجود آمد، افزود: طی 60 سال پس از جنگ جهانی دوم نسبت به 600 سال قبل از جنگ جهانی دوم مشاهده می‌کنیم که جهان در زمینه‌های مختلف نظامی پیشرفت داشته است. 
حافظی با تاکید براینکه تا دیروز نوع جنگیدن به صورت فیزیکی و به‌ گونه‌ای بود که دو طرف جنگ مقابل هم قرار می‌گرفتند، خاطرنشان کرد: پس از جنگ جهانی دوم به ویژه در دهه‌های اخیر نوع جنگیدن بسیار تفاوت کرده است.
وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان توطئه‌های بسیاری را علیه نظام تدارک دیده‌اند، اضافه کرد: این دشمنان در هیچ موردی ابراز امیدواری برای پیروزی نکرده‌اند و هم در مسئله تحریم اقتصادی، دفاع مقدس، نبرد خلیج فارس و جنگ سایبری و روانی همیشه اذعان به شکست داشته‌اند و فقط در یک مورد ابراز امیدواری برای شکست ما می‌کنند و آن در جنگ نرم است.
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه جنگ نرمی که علیه ما شروع شده بسیار خطرناک‌تر و گسترده‌تر از دفاع مقدس است، اظهار کرد: در دفاع مقدس سربازان و رزمندگان کاملا مشخص بودند، ولی امروزه دشمن از طریق نسل امروز به دنبال ساختن آینده است و می‌خواهد با قطع ارتباط نسل امروز با دیروز آینده را به نفع خود رقم بزند.
وی با بیان اینکه به همین دلیل همیشه در حالت جنگ و آماده باش هستیم، تصریح کرد: این موضوع را باید باور کرد و یقین داشت و اگر هجوم و دفاع ما در دفاع مقدس با استفاده از تاکتیک شبانه بود امروز در جنگ نرم هجوم و دفاع ما به دشمن باید شبانه‌روزی باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول