اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور زنان وزارت آموزش و پرورش:

ولایت‌مداری فاطمه معصومه (س) بهترین الگو است

خبرگزاری فارس: مدیر امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) با بصیرت توانستند امام زمان خود را بشناسد و این شناخت و ولایت‌مداری ایشان بهترین الگو برای زنان جامعه ما است.

ولایت‌مداری فاطمه معصومه (س) بهترین الگو است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) صدیقه شاکری در حاشیه مراسم غبارروبی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان الگو و اسوه باید در تمام مراحل زندگی مورد توجه زنان و دختران کشور باشد.
وی با اشاره به هجرت حضرت فاطمه معصومه(س) به منظوری دیدار و یاری رساندن به امام رضا(ع) ادامه داد: این بانوی بزرگوار با بصرت توانست امام زمان خود را بشناسد و به منظور حمایت از ولایت هجرت و جان خود را نثار کرد.
مدیر امور زنان وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) در شهر قم موجب رونق حوزه‌های علمیه و آموزش معارف ناب شیعی شده است.
وی به فعالیت حوزه‌های علمیه بانوان اشاره ‌و عنوان کرد: رونق حوزه‌های علمیه خواهران نیز به برکت حضور بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) است و ما شاهدیم که این حوزه‌ها، زنان مجتهد فراوانی را در خود پرورش داده است.
شاکری در ادامه با اشاره به برگزاری غبارروبی حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: برای نخستین بار بود که این توفیق نصیب من شده و افتخار بزرگی است که غبار پای زائران حضرت معصومه را توتیای چشم کنم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول