اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل:

شهرداری محل درگیری و دعوای سیاسی نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نباید به محلی برای درگیری و دعوای سیاسی و جناحی و اعمال سلیقه های شخصی تبدیل شود.

شهرداری محل درگیری و دعوای سیاسی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ عباسقلی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات عمران شهری پارس‌آباد اظهار داشت: وجود وحدت و همدلی و هماهنگی میان اعضای شورای شهر و شهردار در نیل به اهداف و برنامه‌های اصلی در حوزه عمران شهری بسیار اثر بخش است.
وی ادامه داد: شهرداری بهترین محل برای کار و تلاش و خدمات‌رسانی به مردم است. 
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل افزود: مهم‌ترین رسالت و وظیفه شهرداران و اعضای شورای های اسلامی شهر فعالیت و خدمتگزاری شبانه‌روزی و بی منت به اقشار مختلف مردم است.
این مسئول به ضرورت اعتماد سازی در مردم اشاره و ادامه داد: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر، بدون شک در صورت جلب اعتماد مردم از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مردمی در پیشبرد امور و رفع کاستی‌های و مشکلات شهری بهره‌مند می‌شوند.
وی، حمایت‌ها و کمک‌های دولت عدالت‌محور به شهرداری‌های استان را قابل توجه دانست و اظهار داشت: در صورت برنامه‌ریزی مدون و اصولی، اجرای طرح‌های جامع و نوین شهری، جلوگیری از ریخت و پاش، مدیریت بهینه منابع و مصارف، اعتبارات و کمک‌ها می‌توان مشکلی از مشکلات شهر را برطرف کرد.
این مسئول وضعیت عمران و آبادانی شهر پارس‌آباد را در شان و منزلت این منطقه و مردم آن ندانست و افزود: پارس‌آباد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالایی برای رشد و توسعه و تحول اساسی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد نیز در این جلسه اظهار داشت: زیباسازی، عمران شهری، بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر عمومی، نظافت و جمع‌آوری مرتب زباله‌ها از مطالبات جدی مردم این شهر است.
ولی کریمی به مهاجر پذیر بودن این شهر اشاره کرد و افزود: مهاجرت بی‌رویه، حاشیه‌نشینی و ساخت و سازهای غیر مجاز روند خدمات‌رسانی را مشکل مواجه کرده است.
وی اضافه کرد: در این شهرستان به لحاظ شرایط خاص آب و هوایی و اقلیمی، می‌توان در تمام ماه‌های سال فعالیت‌های عمرانی انجام داد.
این مسئول از دستگاه‌های دولتی خواست با پرداخت بدهی‌های معوق خود به شهرداری، این نهاد را در خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان یاری کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول